סוף שבוע קשה של טביעות בחופי חיפה. מאת: אלי אבוחצרה

סוף שבוע קשה בחופי חיפה שגבה את חייו של גבר כבן שבעים שטבע בחוף 'זבולון' בקריית ים ועוד ילדה כבת תשע שטבעה בחוף 'נאות' בחיפה ופונתה במצב קשה ע"י כוחות רפואה לבית החולים.
חוף נאות בחיפה. צילום: מד"א כרמל

תחילתו של סוף השבוע האלים בחופי חיפה התחיל בשעה 19:01 ביום שבת עת התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על טביעה בחוף נאות בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לחוף מצאו ילדה כבת תשע שוכבת על קו המים כשהיא מעורפלת לאחר שנמשתה מהמים ע"י מתרחצים בחוף.

גורמי הרפואה העניקו טיפול רפואי מציל חיים לילדה ופינו אותה לבי"ח רמב"ם במצב קשה כשהיא מונשמת. גל סטבסקי, חובש רפואת חירום שהגיע ראשון לזירה כשהוא רכוב על אופנוע מד"א סיפר: "כשהגעתי לחוף ראיתי את הילדה שוכבת על החוף בסמוך לקו המים כשהיא בהכרה מעורפלת לאחר שנמשתה מהים ע"י עוברי אורח. הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני שכלל מתן חמצן והיא פונתה במהירות לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א כשמצבה קשה".

היום (ראשון) התקבל בשעה 10:39 דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על טביעה בחוף זבולון בקרית ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, מצאו גבר כבן שבעים כשהוא מחוסר הכרה. החובשים העניקו לגבר  טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?