פירות תכנית המצוינות 'קדם עתידים' הוצגו ביום השיא של העיר טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


ביום שני (11/06) התקיים באולם 'אשכול פיס' בטירת כרמל, ערב מכובד לכבוד יום השיא היישובי של העיר טירת כרמל שאותו ארגנו והפיקו תלמידים מבתי הספר התיכוניים שיפמן ואריאל, שבמהלכו הוצגה תכנית המצוינות 'קדם עתידים' המסייעת לקידום המצוינות האישית ,לימודית וחברתית ומכינה את התלמידים לעתודה הצבאית, כתכנית הדגל של מערכת החינוך העירונית.
צילום: יח"צ
ערב השיא היישובי, מהווה חלק מהחזון החינוכי שמוביל מנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן ביחד עם צוותי החינוך בעיר, שמטרתו להוביל את כלל תלמידי העיר לממש את הפוטנציאל הגלום בהם  תוך התחייבות לפעול בצורה הטובה ביותר תוך הפגנה של מחויבות אישית, מסירות  והתמדה.

בערב המרשים והמכובד, השתתפו אישי ציבור בכירים ובראשם ראש העיר אריה טל, נציגים ממשרד החינוך ובהם מיה כהן, נציגת האגף למחוננים ומצטיינים, צוותים חינוכיים עירוניים בכירים, הורים, תלמידים ובוגרי התכנית 'קדם עתידים' תושבי העיר שהיום הם קצינים בצה"ל ומסייעים לתכנית.

הערב נפתח בסיור של האורחים בין התחנות השונות שהקימו התלמידים ובהן שתי תחנות בנושא מתמטיקה, תחנה בנושא כימיה ועוד דוכנים שונים שעסקו בתחומי לימוד של ההשכלה הגבוהה ושם הם קיבלו הסבר מהתלמידים על הלימודים ועל תכנית 'קדם עתידים'.
צילום: יח"צ
בדברי הברכה של ראש העיר אריה טל לעוסקים במלאכה, הוא ציין את ההישגים הרבים של מערכת החינוך בטירת כרמל ואמר שכל עוד הוא עומד בראשות העיר טירת כרמל, כל בוגר בן העיר שירצה ללמוד במוסד להשכלה גבוהה, יקבל סיוע מהעירייה. מיה כהן, נציגת האגף למחוננים ומצוינים במשרד החינוך, הביעה את הערכתה הרבה לפעילות שמתקיימת בטירת כרמל בנושא המצוינות האישית והחברתית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?