מופע סיום מושקע ומרגש לשבעים וארבעה בוגרי מחזור ס"ח של ביה"ס היסודי עליזה ארבילי (דגניה) בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה


שבעים וארבעה הבוגרים במחזור ס"ח של ביה"ס היסודי ממלכתי 'עליזה ארבילי' בטירת כרמל, חגגו את סיום הלימודים במופע שכולו הוקדש לציון 70 שנה למדינת ישראל ולעיר טירת כרמל.
צילום: יח"צ
למופע, שהתקיים באולם 'אשכול פיס' שהיה מלא עד אפס מקום בהורים וצוותים חינוכיים גאים, הגיעו הבוגרים כשהם נרגשים ושמחים מהמעמד המיוחד. במהלך המופע, העניקו הבוגרים לאורחים מופע סיום מושקע ואיכותי שכלל קטעי משחק, שירה וריקודים שכולם נעשו עם תלבושות ייחודיות ובתפאורה מקצועית שגרמו לקהל להריע לבוגרים הצעירים ללא הפסקה.
צילום: יח"צ
בין האורחים הרבים שהגיעו לכבד את האירוע, היו ראש העיר אריה טל ומנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן. בכניסה לאולם ועוד לפני המופע, נהנו האורחים הרבים מתצוגה עשירה של פורטרטים וציורים שאת כולם עשו תלמידי ביה"ס.
צילום: יח"צ
יונה בן עמרם, מנהלת ביה"ס הוותיקה שיוצא בשנה הזאת לפנסיה מוקדמת, ריגשה את האורחים במילים חמות שהרעיפה על הבוגרים ועל הצוות החינוכי של ביה"ס. ראש העיר אריה טל, בירך את התלמידים וההורים ואיחל להם הצלחה בתיכון. בסוף המופע, עלה צוות המורות לבמה וביחד עם הבוגרים הן הקדישו למנהלת הפורשת שיר מיוחד שריגש מאוד את הקהל וגרם לו להצטרף לשירה. חופשה נעימה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?