מסיבת סיום עוצרת נשימה לבוגרי מחזור ל"ז של ביה"ס היסודי דתי אפרים צמח. מאת: אלי אבוחצרה


מאות הורים וקרובי משפחה של כלל התלמידים בביה"ס היסודי ממלכתי דתי 'אפרים צמח' בטירת כרמל, הגיעו אתמול לרחבת ביה"ס כדי לצפות באחד ממופעי הסיום המושקעים והיפים ביותר שנראו בבתי הספר של העיר טירת כרמל.
צילום: יח"צ
המופע, שסימל עבור הבוגרים של מחזור ל"ז את סיום פרק הלימודים היסודיים, התקיים בסימן שבעים שנה למדינת ישראל והנושא שלו היה 'שבעים זו רק ההתחלה והעבר בשביל העתיד' והשתתפו בו בפעם הראשונה תלמידים מכל שכבות הלימוד של ביה"ס.

במהלך המופע המרהיב והססגוני שנמשך כשעתיים, העלו הבוגרים מיצגים שכללו טקסטים שלוו בשירה וריקודים מרהיבים שבהם הוזכרו נקודות ותהליכים בהיסטוריה של העם היהודי שנדד וסבל בגלות דרך התהליכים שקדמו להקמת מדינת ישראל  ובתוכם סיפורם של החלוצים הראשונים ולוחמי המחתרות שעל יסודות גבורתם ותעוזתם הוקם צבא הגנה לישראל ועד לדור הפייסבוק והאינטרנט שמגלה מעורבות חברתית ואישית בכל נושא ועניין.

לאורך כל המופע, הבוגרים ותלמידי הכיתות הצעירות יותר ששרו ורקדו במקצועיות רבה והעניקו תפאורה ייחודית ומרשימה למופע המושקע, היו לבושים לנושא שעליו היה המיצג בתלבושות אותנטיות שלא היו מביישות מלתחה של סרט הוליוודי מושקע.

ראש העיר אריה טל, שכיבד ביחד עם הסגנים מוריס אסייג ומוריס בנימין את האירוע, בירך את הבוגרים והודה למנהלת מירה אלמליח ולצוות החינוכי על ההשקעה ועל העבודה המבורכת שהם עושים בחינוך דור העתיד של טירת כרמל.

מירה אלמליח, מנהלת ביה"ס 'אפרים צמח', בירכה את הבוגרים ואמרה כי על המחנכים מוטלת החובה להנחיל לדור העתיד את יסודות העם היהודי ותורת ישראל. לקראת סוף המופע, התקבצו כל תלמידי ביה"ס 'אפרים צמח' על הבמה לריקוד משותף ומרגש לשיר הללויה שלווה במופע זיקוקין מרהיב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?