הפנינג המוני בהשתתפות מאות מתושבי העיר נערך ברחבת הדשא של המתנ"ס. מאת: אלי אבוחצרה


ביום ראשון בשבוע שעבר, התקיים ברחבת הדשא המטופחת של המתנ"ס המקומי, הפנינג עשיר וחגיגי שציין את סיום הפעילות השנתית של המחלקה לחינוך בעיריית טירת כרמל בנושא 'טירת כרמל שלי'.
הפעילות בנושא 'טירת כרמל שלי', שהתפרשה לאורך כל שנת הלימודים תשע"ח, התמקדה בהעמקת הקשר של הדור הצעיר עם העיר שבה הוא נולד ומתחנך תוך הכרת העיר והכרת המורשת שלה.
צילום: יח"צ
כדי להשריש בתלמידי העיר את הערך המוסף שייצור אצלם גאוות יחידה, מערכת החינוך בעיר פעלה במהלך השנה בנושא הכרת העיר טירת כרמל ולימודי המורשת שלה ובמקביל, בנות השירות הלאומי מגרעין בגדלות בעיר גויסו לטובת הנושא וביחד עם עמותת בראשית מכרמיאל שגם הפעילה את חדרי הבריחה בחג העצמאות האחרון, הם הכינו שיעורי חינוך בנושא טירת כרמל וסייעו לתלמידים יחד עם הצוותים החינוכיים  להקים  תערוכת עבודות מרתקת ויפה  בהשראת הציורים של הצייר מאיר דהן.
צילום: יח"צ
ביום השיא העירוני, התקיים כאמור הפנינג המוני שאותו ארגנו והפיקו במשותף המתנ"ס בטירת כרמל, המחלקה לחינוך, צוותי התנדבות של המחלקה לשירותים חברתיים, ארגוני הנוער ונציגי ארגון וריאייטי.
ביום ההפנינג, מאות מתושבי טירת כרמל נהנו מהתערוכה המדהימה שבה הוצגו עבודות התלמידים שכללו תערוכה לזכרו של המורה לציור גבריאל לניאדו ז"ל ביחד עם תערוכת הציורים של מאיר דהן.

בנוסף, במהלך ההפנינג נהנו התושבים ממגוון דוכני מזון  והפעלות לילדים שהכינו עבורם התלמידים שכל הכנסותיהם נתרמו  לארגון ויראייטי שמסייע לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?