יום הולדת 68 למדינת ישראל

מאת: אלי אבוחצרה
חוגגים עצמאות בטירת כרמל
קהל של כעשרת אלפים איש הגיע לחגיגת העצמאות בטירת כרמל
טירת כרמל חגגה את יום עצמאותה ה-68 של מדינת ישראל במסיבה ענקית של שירה וריקודים שהשתתפו בה כ-10.000 תושבים מהעיר וסביבתה.

חגיגת העצמאות הססגונית בטירת כרמל שנערכה מעל במת האירועים המרכזית ואל מול קהל של אלפים שהתרכזו ברחבת הדשא הענקית והמטופחת שמול הבמה, נפתחה ע"י המנחה המוכשר שאול בדישי כבר בשעה 20:30 עם מופעי ריקוד ושירה של להקות זמר ומחול של המתנ"ס המקומי ונמשכה בשעות המוקדמות של הערב עם הופעתו של הזמר העולה, לירן דנינו. בהמשך, עלו ולבמה להופעת בכורה מספר הרכבים מוזיקליים של מרכז המוזיקה המקומי 'ווליום' שבסיסו במתחם של מרכז הנוער המקומי.
בשעה 22:30 נפתח מופע זיקוקין מרהיב ועשיר בצבעים
בשעה 22:30, ראש העיר אריה טל שהיה אורח הכבוד בחגיגות העצמאות של טירת כרמל, עלה לבמה וברך את קהל האלפים בברכת חג עצמאות שמח ואיחל לתושבי מדינת ישראל עוד הרבה שנים של חגיגות ושמחה.

לאחר הברכות של ראש העיר אריה טל, נפתח מופע זיקוקין מרהיב ועשיר בצבעים ובאורות שנמשך כחצי שעה ולאחריו, לקול תשואות הקהל הנלהב, עלתה הזמרת הנערצת עדן בן זקן והלהיבה את קהל האלפים בשיריה החדשים שגרמו לרבים מהצעירים בקהל לקפץ ולרקוד ללא הפסקה.


לאחר ההופעה המלהיבה של הזמרת עדן בן זקן, עלה לבמה לקול תשואות הקהל, הזמר הלאומי של מדינת ישראל אייל גולן והעניק לקהל האלפים שציפה לו במשך שעות ארוכות, הופעה מרתקת ושמחה שכללה את מיטב שיריו הישנים וגם החדשים.

בסוף ההופעות המרתקות, התפזר קהל האלפים המרוצה והשבע בשקט מופתי. 

תגובות

  1. ממש הופעה מרתקת של אייל גולן ... עשה טובה שהוא בכלל שר, אפילו חג שמח הוא לא אמר

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?