מרכז הצעירים והון אנושי בטירת כרמל אירח מפגש של פורום התעסוקה בעיר חיפה. מאת: אלי אבוחצרה

פורום התעסוקה של העיר חיפה, התארח השבוע (25/07) במרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל. בין חברי הפורום שהגיעו למפגש החשוב במרכז הצעירים, היו נציגי מרכזי התעסוקה העירוניים, נציגי התכנית לשילוב תעסוקתי של אוכלוסיות מגוונות הפועלות בעיר חיפה, נציגי האגודה הישראלית לקידום תעסוקה ודיקנית הפקולטה לחינוך, מדע וטכנולוגיה בטכניון – הפרופ' אורית חזן.
 
צילום: יח"צ
במהלך המפגש, נוצר חיבור מקצועי ואישי בין רכזי התעסוקה של מרכז צעירים והון אנושי בטירת כרמל לבין חברי פורום התעסוקה של העיר חיפה. האורחים, שמעו ממנהלת מרכז הצעירים הגב' צלילה פרנקל-פרסיקו, סקירה על פעילותו של המרכז בטירת כרמל ועל התכניות השונות לצעירי העיר.
 
צילום: יח"צ
לאחר מכן, שמעו האורחים הרצאה מפיה של עורכת מדור שוק העבודה בעיתון דה-מרקר, טלי חירותי, שנושאה היה- 'מיליון ישראלים עומדים לאבד את עבודתם בעשור הקרוב: מי הם יהיו ואיך מתגברים על האיום הזה'. בהמשך, התקיים דיון בעקבות ההרצאה על ההשלכות הפרקטיות של שינויים אלו בשוק העבודה על עבודת היועצים התעסוקתיים, עולם התעסוקה העתידי, מקצועות העתיד והמקצועות העומדים להיעלם מן המפה התעסוקתית בשנים הבאות.


המפגש המסקרן בין חברי פורום תעסוקה בעיר חיפה לבין רכזי התעסוקה במרכז צעירים בטירת כרמל, אורגן והופק על ידי מירב נקר, יועצת קריירה במרכז הצעירים שמרכזת את פורום רכזי התעסוקה העירוני בטירת כרמל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...