בפעם הראשונה בטירת כרמל: מפגש ציבורי שבו ההורים משתתפים בהרכבת התפריט שעל פיו יאכלו ילדיהם בצהרוני העירייה. מאת: אלי אבוחצרה

ביום רביעי (24/08), התקיים במרכז הנוער המקומי בפעם הראשונה, מפגש ציבורי שבו ההורים בטירת כרמל בנו ביחד עם צוות הניהול של מערך צהרוני העירייה, את תפריט האוכל שאותו יאכלו ילדיהם בשנת תשע"ז.
מוריס אסייג מ"מ ראש העיר מברך את ההורים והעוסקים במלאכה צילום: יחי"צ
את המפגש הייחודי והחשוב שכלל טעימות התרשמות מהמנות השונות, הגה המנהל החדש של מערך צהרוני העירייה נתנאל בטש, והגיעו אליו הורים, ילדי צהרונים, בכירים בעיריית טירת כרמל ובהם מ"מ ראש העיר מוריס אסייג, סגני ראש העיר מיכאל כהן ומוריס בנימין, חברת מועצת העיר הינדה פרידלמן, סגן מנהל מחלקת חינוך ציון סודרי וצוותים חינוכיים ממוסדות החינוך השונים ברחבי העיר.
בתחילת המפגש, קיבלו ההורים והאורחים ממנהל מערך הצהרונים נתנאל בטש, הסבר מקיף על מערך הצהרונים החדש ועל החשיבות הגדולה שיש לאיכות האוכל שיוגש לילדים שישהו בצהרונים. "לשיתוף ההורים והילדים בהכנת תפריט האוכל עבור הצהרונים, יש חשיבות גדולה גם עבור הצוות הניהולי של הצהרונים וגם עבור חברת הקייטרינג 'טיב טעם' שנבחרה לספק את הארוחות לצהרונים" אמר המנהל החדש.
מנהל צהרוני העירייה, נתנאל בטש מסביר להורים על חשיבות תפריט האוכל במערך הצהרונים. צילום: יח"צ
מוריס אסייג, מ"מ ראש העיר, ברך את הצוות המוביל של מערך הצהרונים החדש ואיחל להם הצלחה בפרויקט החשוב. ציון סודרי, סגן מנהל המחלקה לחינוך, התנצל על היעדרותו של מנהל המחלקה לחינוך שלומי דהן שנאלץ להיעדר בשל השתתפותו בכנס חשוב, ושיבח את עבודת הצוות המקצועי של מערך הצהרונים החדש.
צילום: יח"צ

בסוף דברי הברכה וההסברים, ניגשו ההורים והאורחים לשולחנות שבהם חיכו להם מבחר מנות לטעימה. בסוף הטעימות, סימנו ההורים את המנות המועדפות שאותן הם היו רוצים לראות בצלחות של הילדים בצהרונים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...