בוגרת של ביה"ס שיפמן בטירת כרמל זכתה באות למצוינות ולמנהיגות ע"ש אילן ואסף רמון לשנת תשע"ו. מאת:אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל: "אני גאה בנערה הזאת כאילו הייתה בתי שלי".
צילום: יח"צ
שירז לדאני, צעירה מטירת כרמל שסיימה השנה את חוק לימודיה בכיתה המדעית של ביה"ס התיכון 'שיפמן' בטירת כרמל, נבחרה לקבל את 'אות רמון' למצוינות ומנהיגות לשנת תשע"ו. הצעירה מטירת כרמל, נבחרה לקבל את האות היוקרתי ביחד עם עוד שנים עשר תלמידים שנבחרו כמדגם מייצג מכל רחבי ישראל והגיעו לשלב הגמר לאחר שעברו מבחנים קשים ומיונים רבים.

ראש העיר אריה טל שקיבל את הידיעה על בחירתה של שירז לדאני בלשכתו בעירייה אמר כי צעירים מסוגה של שירז לדאני מהווים מגדל-אור של תקווה ואמונה בצדקת הדרך עבור כל אדם שעוסק בעשייה ציבורית בכלל ובעשייה חינוכית בפרט "אני גאה בנערה הזאת כאילו הייתה בתי שלי".
צילום: יח"צ
שירז לדאני, היא צעירה מוכשרת מטירת כרמל שבימים אלה משרתת את הקהילה כרכזת שבט צעירה בתנועת 'הצופים' וכאחראית על הכשרת צעירים לקראת הצבתם כחלק מצוות ההדרכה של התנועה. בזמן לימודיה בביה"ס 'שיפמן', לקחה שירז חלק דינאמי מאוד בהקמתה של מועצת התלמידים והנוער בטירת כרמל ואף כיהנה כיו"ר מועצת התלמידים במשך כשנתיים. בנוסף, מעבר לפעילות החברתית המובילה של שירז לדאני בביה"ס 'שיפמן', הצליחה הצעירה המוכשרת למנף את תפקידה הציבורי העירוני כדי להתברג לתפקידי מפתח במועצת הנוער המחוזית ולהשפיע בה.

צוות השופטים של קרן רמון, שהוקמה ונוסדה ע"י רונה רמון בשיתוף עם משרד החינוך ומשרד המדע והטכנולוגיה, לזכרם של אילן ואסף רמון ז"ל, האסטרונאוט הישראלי הראשון שנהרג באסון המעבורת בארה"ב ובנו הטייס שנהרג בתאונת אימונים, בוחר מדי שנה תלמידים מכל רחבי ישראל שמצטיינים בלימודים ובולטים בהתנדבות, במנהיגות ובתרומה לקהילה תוך הובלת שינוי חברתי ומעניק את 'אות רמון' היוקרתי וזאת במטרה לעודד תלמידים בעלי פוטנציאל לימודי גבוה וגם ליצור תרבות של מצוינות בקרב בני נוער בישראל.

התלמידים בפרויקט, נבחרים על-פי הישגיהם הלימודיים, פעילותם החברתית וההתנדבותית בבית הספר ובקהילה ואישיותם האיכותית. ההמלצות על תלמידים מגיעות מבתי הספר ומתוכן כעשרים תלמידים מוזמנים לראיון אישי בו נקבעת התאמתם לפרויקט. מטרת התכנית היא ליצור קהילת בוגרים איכותית המורכבת מזוכי 'אות רמון', אליה יצטרפו כל שנה זוכי אות נוספים שימשיכו לקדם פרויקטים חשובים בקהילה וברחבי הארץ.
לטקס חלוקת האותות שהתקיים באירוע חגיגי בבית פרס לשלום, הגיעה שירז לדאני מלווה בבני משפחתה התומכים והוריה הגאים עופרה ושי וצוות חינוכי מביה"ס 'שיפמן'. האות היוקרתי, הוענק לשירז לדאני ולחבריה בפרויקט, ע"י רונה רמון, אלמנתו של האסטרונאוט אילן רמון ז"ל ומייסדת 'קרן רמון'.  בשולחן הנשיאות, ישבו מנכ"ל משרד המדע והטכנולוגיה והחלל, פרץ ואזן, מנהלת האגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך, דסי בארי ויו"ר בנק דיסקונט, יוסי בכר.


בעקבות קבלת האות היוקרתי, תזכה שירז לדאני להשתלב בפרויקט החינוך החשוב 'ילדי אות רמון' שהנבחרים להיות חלק ממנו מקבלים הוקרה על פועלם ומהווים דוגמה אישית למנהיגות איכותית ומצוינות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?