ביה"ס שיפמן בטירת כרמל הוכרז כבית ספר ערכי זו השנה הרביעית ברציפות. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל: "מערכת החינוך בטירת כרמל צועדת בצעדי ענק לעבר השורה הראשונה של החינוך במדינת ישראל"
ראה העיר אריה טל ומנהלת ביה"ס אירית זליג וביה"ס שיפמן. צילום: יח"צ
משרד החינוך במדינת ישראל, נוהג כבר ארבע שנים לפרסם בכל שנה את רשימת בתי הספר התיכוניים שהצטיינו בשנת הלימודים החולפת בהישגיהם הלימודיים, הערכיים והחברתיים. על פי אותה הרשימה שפרסם משרד החינוך אתמול, נמצא ביה"ס התיכון 'שיפמן' בטירת כרמל, בין 277 בתי הספר התיכוניים שהוגדרו ע"י משרד החינוך כבתי ספר ערכיים שבהם יש עלייה בנתוני הגיוס לצה"ל ומינימום של נשירה מהלימודים.

ראש העיר אריה טל: "מערכת החינוך בטירת כרמל צועדת בצעדי ענק לעבר השורה הראשונה של החינוך במדינת ישראל. אני גאה לעמוד בראש מערכת חינוך שעובדים בה צוותים כל כך מקצועיים וכל כך אכפתיים. כל מי שעובד במקצוע החינוך, יודע שמקצועיות ללא אכפתיות בתחום כמו החינוך, לא תוביל לשום מקום ואני שמח שהצלחנו לגבש במערכת החינוך של טירת כרמל, צוותים מקצועיים ואכפתיים שהיום כולנו נהנים מהתוצאה של העבודה המבורכת שלהם. אני מנצל את הבמה הזאת כדי להודות לכל הצוותים החינוכיים בטירת כרמל ואני בכוונה לא מציין שמות כי אני מאמין שהצלחה בחינוך היא הצלחה של צוות ולא של הפרט".

במכתב רשמי שנשלח לאירית זליג, מנהלת ביה"ס 'שיפמן' ע"י דסי בארי, מנהלת האגף לחינוך על יסודי במשרד החינוך, נכתב כי מבדיקת הישגי החטיבה העליונה של ביה"ס 'שיפמן' בשנת הלימודים תשע"ו, הוא נמצא בין בתי הספר שהישגיהם היו הגבוהים ביותר בקידום התלמידים הלומדים בו בתחום הלימודי, החברתי והערכי. "זכייה זו היא אות הערכה למנהיגותך ולעשייה החינוכית המעמיקה של צוות המורים. אני רואה חשיבות רבה ומוקירה וגם מעריכה את עבודתם של אנשי החינוך, אשר מחוללים שינוי ומקדמים כל אחד מהתלמידים אל מעבר ליכולותיו הצפויות ובכך הם משפיעים ותורמים לעיצוב העתיד".

בעקבות ההכרזה וההכרה של בית הספר 'שיפמן' כבית ספר שהצטיין בשנת הלימודים החולפת כבית ספר ערכי, יזכו מורי החטיבה העליונה של בית הספר למענק חד פעמי של אלפי שקלים שיופקדו לחשבונם במשכורת חודש אוגוסט.


אירית זליג, המנהלת האהובה והמוערכת של ביה"ס שיפמן: "אני רוצה לנצל את הבמה הזאת כדי להודות בראש ובראשונה לתלמידים המקסימים שהמוטיבציה ושיתוף הפעולה שלהם היו הגורם העיקרי לאותה הצלחה שכולנו גאים בה היום. אני רוצה להודות לצוותים החינוכיים ולצוות המנהלה של ביה"ס, שעושים ימים כלילות למען הצלחתם של תלמידי ביה"ס שיפמן. בנוסף, אני רוצה להגיד תודה ענקית לראש העיר אריה טל ולעובדי המחלקה לחינוך ולעובדי העירייה בכלל, שלא חוסכים בכלום ועושים הכול למען הצלחתה של מערכת החינוך בעיר".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...