מאות מתושבי טירת כרמל ובהם ראש העיר אריה טל ליוו את שלומי לוי ז"ל בדרכו האחרונה. מאת: אלי אבוחצרה

צער, כאב, יגון ותחושת הלם עטפו היום (שני) את בני משפחתו, חבריו הקרובים ורבים מתושבי העיר טירת כרמל שהגיעו בהמוניהם ללוות בדרכו האחרונה את תושב העיר שלומי לוי ז"ל, שנהרג אתמול (יום ראשון) בתאונת הדרכים הקשה שהתרחשה על כביש מס' 4 סמוך לצומת 'אורן'.
שלומי לוי ז"ל והקבר הטרי
שלומי לוי ז"ל, עבד בעיריית טירת כרמל כאב בית בביה"ס היסודי 'דגניה'. רבים מילדי העיר שלמדו במהלך השנים בביה"ס וזכו להכיר אותו, נראו בזמן ההלוויה המומים ומבולבלים...בשיחה עם חלק מהם, עלתה תמונה של איש יקר ואהוב שהיה נערץ ע"י תלמידי ביה"ס והוריהם. גם חבריו וחברותיו של שלומי לוי ז"ל לעבודה בעיריית טירת כרמל, התקשו לקבל את רוע הגזירה ורבים מהם נראו שבורים בזמן הלוויה הסוערת. "רק אתמול בבוקר עבדתי עם שלומי בביה"ס עד הצהריים ואני לא מאמין שהוא מת" סיפר לי עובד במחלקת התחזוקה של עיריית טירת כרמל בבכי קורע לב רגע לפני שהוא קפץ לתמוך בעובד אחר שעמד ליפול מימין לנו...השניים התחבקו ובכו זה על כתפו של זה. "שלומי היה איש של עבודה שכל מה שעניין אותו היה לסיים את כל ההכנות ולתקן את כל הליקויים עד לפתיחת שנת הלימודים"  סיפר עובד אחר.
מאות מתושבי טירת כרמל ליוו את שלומי לוי ז"ל בדרכו האחרונה. צילום: אלי אבוחצרה
בין מאות התושבים שהגיעו להלווייתו של שלומי לוי ז"ל, היו גם אנשי ציבור רבים וביניהם ראש העיר אריה טל, סגניו ובהם מוריס אסייג, מיכאל כהן ומוריס בנימין, חברי מועצה ומנהלים בכירים בעירייה, שחקני עבר של מכבי ת"א בכדורסל שאותה המנוח אהד וביניהם דורון ג'מצ'י וחלק מחברי הנהלת הקבוצה. ראש העיר אריה טל ספד לשלומי לוי ז"ל והעלה על נס את תרומתו הרבה לקהילה החינוכית בטירת כרמל. בהמשך נאמרו דברי תורה לשבחו של המנוח ע"י מנהל בית העלמין.

בתאונה הקשה שבה נהרג שלומי לוי ז"ל, נהרג אדם נוסף ועוד שלושה אחרים נפצעו ובהם אבא של שלומי שמאושפז בבית חולים רמב"ם עם פציעה שמוגדרת כקשה. שלומי השאיר אחריו אישה ושני ילדים, זוג הורים, שלוש אחיות ושני אחים. יהי זכרו ברוך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?