ביה"ס התיכון דתי אריאל בטירת כרמל פותח את שנת הלימודים תשע"ז בסימן של התחדשות, חדשנות ומצוינות. מאת: אלי אבוחצרה

ביה"ס התיכון דתי 'אריאל' בטירת כרמל, הצליח בשנים האחרונות לבסס את עצמו כמוסד חינוכי מצליח שהמאפיינים הבולטים בו הם התפתחות והתחדשות ובשל כך רבים מתלמידי העיר מגלים בו התעניינות.
 
צילום: יח"צ
בשיחה שקיימנו עם מנהל ביה"ס 'אריאל' אבי רוק, עולה כי גם בשנת הלימודים תשע"ז, תמשיך באריאל תנופת העשייה וההתחדשות ואף תגבר. "בתחום הפדגוגי הוגדרו מטרות ברורות להעצמת המצוינות הלימודית והאישית" אומר בגאווה מנהל ביה"ס אבי רוק ומוסיף: "נפתחה כיתת  מופ"ת חדשה שמאגדת בתוכה את מיטב תלמידי העיר שסיימו בשנת הלימודים האחרונה את ביה"ס היסודי ובמסגרת הכיתה הייחודית הזאת, יקבלו אותם תלמידים את התנאים הטובים ביותר שיניעו אותם וילמדו אותם לפתח תרבות של מצוינות והצטיינות לימודית וחברתית. בנוסף, נפתחה השנה בביה"ס מגמת פיזיקה לבגרות שמצטרפת למגמות הקיימות של הרובוטיקה והביולוגיה".
 
צילום: יח"צ

ביה"ס התיכון 'אריאל', עבר בחודשי הקיץ האחרונים מתיחת פנים משמעותית שהתאפשרה בזכות תקציב גדול שהושג בזכות משרד החינוך ועיריית טירת כרמל. מתיחת הפנים כללה רישות השטחים הציבוריים של ביה"ס בספסלי מנוחה, פינות מוצלות והצבת מתקני משחק לרווחתם של התלמידים. "השילוב של הענקת תנאים מיטביים לתלמידים יחד עם הצבת רף גבוה למצוינות, מבטיח את המשך ההתפתחות המואצת של ביה"ס" מסכם המנהל אבי רוק.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?