בכירים מעיריית קריית מוצקין ערכו סיור לימודי במרכז הנוער המצליח של טירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

מחלקת הנוער של עיריית טירת כרמל ובמיוחד הפעילות הרב-גונית שמתבצעת במרכז הנוער שנמצא תחת אחריותה ושכוללת מתן מענים הולמים ומשולבים לבני נוער בסיכון ולבני נוער נורמטיביים, הפכו כבר מזמן לשם דבר ברשויות המקומיות ורבות מהן רואות בפעילות המבורכת הזאת, מודל לחיקוי.
צילום: יח"צ
ביום רביעי(10/08), אירח ראש העיר אריה טל בלשכתו את ראש עיריית קריית מוצקין חיים צורי שהגיע ביחד עם הצוות המקצועי הבכיר שלו. הביקור, שהיה בעיקרו ביקור של עבודה, כלל בתוכו סיור עבודה לימודי במרכז הנוער של טירת כרמל שמטרתו הייתה ללמוד ולהבין איך פועל בהצלחה מרכז נוער שמושתת על עיקרון של שיתופי פעולה בין גורמי העשייה השונים ברשות.
צילום: יח"צ
במהלך הסיור של בכירי עיריית קריית מוצקין במרכז הנוער המקומי, שאותו ליוו בכירי עיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל וסגניו מוריס אסייג ומוריס בינימין, ביקרו חברי המשלחת במרכז המוזיקה 'ווליום', בחדר הכושר, במגרשי הספורט ובמרכז התעסוקה לבני הנוער 'סומסום'. בסוף הסיור התכנסו כולם באולם הכנסים של מרכז הנוער ושם הם קיבלו הסבר ממנהלת המרכז יעל שוורץ, על העיקרון השיתופי שלפיו פועל מרכז הנוער וגם על הפעילות הענפה של בני הנוער במרכז שכוללת קבוצות מנהיגות ומועצת נוער עירונית שדואגת להעניק לבני הנוער בטירת כרמל פעילויות של תרבות ובידור משולבות בערכים חברתיים חשובים.
צילום: יח"צ

בסוף הסיור, הודה ראש העיר קריית מוצקין, חיים צורי למארחים והביע את התפעלותו מהפעילות במרכז הנוער ובעיקר ציין את העובדה שהמיקום של מרכז הנוער, הרחק מהאזורים הצפופים והמאוכלסים, מעניק לו יתרון גדול וגם מונע חיכוך בין התושבים המבוגרים של טירת כרמל, לבני הנוער שלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?