עיריית טירת כרמל נערכת לפתיחת שנת הלימודים תשע"ז. מאת:אלי אבוחצרה

כחלק מההיערכות של עיריית טירת כרמל לפתיחת שנת הלימודים תשע"ז, כינסו ראש העיר אריה טל והמנהל החדש של המחלקה לחינוך, שלומי דהן, את כל מנהלי מוסדות החינוך בטירת כרמל וביניהם מנהלי בתי הספר, מנהלי מוסדות החינוך לגיל הרך, מנהלי החינוך הבלתי פורמאלי והחינוך המיוחד, מנהל ביה"ס למוזיקה ומנהלי התחנה לשירות פסיכולוגי, לישיבת עבודה שבה הציג מנהל המחלקה לחינוך את החזון החינוכי ואת תוכנית העבודה שלו לשנת הלימודים תשע"ז.
 
צילום: יח"צ
בתחילת הישיבה, שנערכה ביום שלישי (23/08) באולם הישיבות בספרייה העירונית, ברך ראש העיר אריה טל את מנהלי מוסדות החינוך בעיר ואיחל להם הצלחה בשנת הלימודים שנמצאת בפתח. בהמשך, הציג ראש העיר לנוכחים את ההצלחות של מערכת החינוך בטירת כרמל בשנת הלימודים הקודמת והביע את עמדתו וציפיותיו למימוש החזון החינוכי בשנת הלימודים הבאה שיצעיד את תלמידי טירת כרמל לפסגות חדשות של חדשנות ומצוינות אקדמית וחברתית. בהמשך הישיבה, קיבלו מנהלי מוסדות החינוך בעיר תדריך ביטחון מקצין הביטחון של העירייה, יואב באלס ותדריך בטיחות מהמהנדס, גאנדי גולריק.
 
צילום: יח"צ

לאחר ישיבת העבודה עם ראש העיר, אריה טל, השתתפו מנהלי מוסדות החינוך של טירת כרמל בכנס שערכה מנהלת מחוז חיפה של משרד החינוך. בכנס, נכחו שר החינוך נפתלי בנט ומנכל"ית המשרד, מיכל כהן. במהלך הכנס המחוזי, השתתפו מנהלי מוסדות החינוך בטירת כרמל ביום למידה שכלל שיח חינוכי וערכי תוך הבעת תקווה להצלחה בשנת הלימודים הבאה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?