ראש העיר אריה טל ערך פגישת היכרות עם קבוצת לוחמים ולוחמות שהתנדבו לעבוד עם בני נוער בטירת כרמל. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל: "למרות שהעיר טירת כרמל נחשבת לסיפור הצלחה בשנים האחרונות בכל תחומי החיים, אני רואה בעובדה שאתם מגיעים ממקומות שונים בארץ, הזדמנות להעניק לבני הנוער שלנו אפשרות ללמוד ולהיחשף לרעיונות וסגנונות למידה שונים ואחרים".
צילום: יח"צ
במסגרת שנת הפעילות בפרק משימה של 'גרעין פאלט' שבו משרתים חיילים בני מושבים, הגיעו לטירת כרמל שישה עשר חיילים וחיילות למשימת הדרכה של תלמידי השכבות י'  ועד יב' בשני בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל, 'שיפמן' ו'אריאל'. חלק גדול מקבוצת החיילים והחיילות, שמגיעים משלל יישובים ברחבי ישראל, סיימו רק לאחרונה פעילות מבצעית שוטפת בגזרת חברון במסגרת גדוד 50 של חטיבת הנח"ל.

היום (רביעי), הוזמנה קבוצת החיילים ביחד עם ארבע מורות חיילות ממשיכות וארבעה רכזים של שבט הצופים בטירת כרמל, לפגישת היכרות עם ראש העיר אריה טל, סגנו מוריס בינימין והצוות החינוכי הבכיר של העירייה שכלל את מנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן, סגנו ציון סודרי, מנהלת הלשכה לשירותים חברתיים איתנה שר-שלום, שני מנהלי בתי הספר התיכוניים בעיר, אירית זליג ואבי רוק ומנהלת מרכז הנוער, יעל שוורץ.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, ברך את החיילים והביע את אהדתו לרוח ההתנדבותית שלהם. "למרות שהעיר טירת כרמל נחשבת לסיפור הצלחה בשנים האחרונות בכל תחומי החיים, אני רואה בעובדה שאתם מגיעים ממקומות שונים בארץ, הזדמנות להעניק לבני הנוער שלנו וגם לאנשי המקצוע שלנו בתחום החינוך, אפשרות ללמוד ולהיחשף לרעיונות וסגנונות הדרכה שונים ואחרים עבור בני הנוער שלנו. בנוסף, אני רואה בפעילות שלכם נכס חשוב מאוד, וזאת מכיוון שהצעירים של היום יקשיבו ויושפעו יותר מעצות שיתקבלו ע"י צעירים בני גילם ולא מאנשי מקצוע או הורים".

שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך, ביקש מהחיילים והחיילות לשדר אופטימיות לבני הנוער שאיתם יבואו במגע במהלך השנה הקרובה וזאת כדי להעניק להם סוג של תקווה בתוך ים הפסימיות שהם נתקלים בה בכל כלי תקשורת שהם נחשפים אליו בפעילות היומיומית שלהם.

קבוצת החיילים, תעבוד בכפוף למחלקה לחינוך של עיריית טירת כרמל ואת רוב פעילותה תעשה בהדרכה של תלמידי כיתות י' י'א ו-י'ב של שני התיכונים בטירת כרמל. מעבר לזאת, החיילים ישתתפו בכל קבוצות הפעילות של מרכז הנוער המקומי וגם ישתלבו בפעילות מי"תר (מרכז יום תומך ורב תחומי). במהלך שנת הפעילות בטירת כרמל, ילונו החיילים והחיילות בדירת מגורים בעיר שעיריית טירת כרמל בהנחייתו הישירה של ראש העיר אריה טל, שכרה וגם ריהטה עבורם. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?