ילדי טירת כרמל למדו בחודש האחרון על חשיבות מחזור האשפה הביתית וגם נהנו מהופעות ילדים מרתקות. מאת:אלי אבוחצרה

עיריית טירת הכרמל  בשיתוף עם תאגיד המחזור 'תמיר' קיימו במהלך החודש האחרון מספר פעילויות חינוך והסברה לילדי טירת כרמל שהנושא המרכזי בהן היה קידום השימוש בפח האשפה הכתום.
צילום: יח"צ
הפעילויות החינוכיות לילדי העיר, התקיימו בגינות הציבוריות ובפארקים שפזורים ברחבי טירת כרמל וכללו את הצגת ילדים "שמחה בסביבה" שמספרת את סיפורו של שמחה, הילד האמיץ והסקרן שיצא למסע מרתק עם חבריו ממשפחת בעלי החיים כדי להציל את החורשה הירוקה ליד ביתו. עשרות הילדים שהיו מרותקים בזמן שצפו בהצגה החשובה, למדו תוך כדי צפייה גם על חשיבות הנושא של הפרדת האשפה לפחים השונים וגם למדו להכיר את "כתומי", הפח הכתום שמסייע להם במשימת ההפרדה. במהלך הפעילויות השונות, נהנו הילדים גם מסדנת יצירה שבה הם הכינו וצבעו משאיות אשפה מקרטון שאותן הם לקחו הביתה כד שישמשו כמעמד צבעוני ויפה לשולחן וגם יזכירו להם את חשיבות הפרדת האשפה הביתית. כל הפעילויות החינוכיות והמהנות שהתקיימו במסגרת פרויקט המחזור, הופקו ע"י מחלקת חזות העיר של טירת כרמל והיו ללא עלות כספית והן נערכו בפארק נחל גלים, בגן הציבורי ברחוב ירושלים, בגן סחלב ובגן נדיר.
צילום: יח"צ

לפני כשנתיים וחצי, פרשה עיריית טירת כרמל כ-300 פחים כתומים שהיו מיועדים לאיסוף פסולת האריזות הביתית דוגמת קרטוני החלב, קופסאות פלסטיק ושימורים. הפעילויות החינוכיות לילדי העיר בנושא המחזור, נועד ולרתום את הילדים וגם את ההורים שליוו אותם לפעילויות, למאמץ מחזור והפרדת אשפה משותף שיזניק את הנושא החשוב הזה למעלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?