ראש העיר אריה טל השתתף כאורח כבוד בערב מורשת לציון 70 שנה להקמת המערך הטכני של חיל האוויר. מאת: אלי אבוחצרה


מאות קצינים וקצינים לשעבר במערך הטכני של חיל האוויר הישראלי ובהם גם מפקד חיל האוויר האלוף עמיקם קורקין, השתתפו אתמול (רביעי) בערב מורשת שציין 70 שנה להקמת המערך הטכני של חיל האוויר הישראלי והקמת מדינת ישראל.
ראש העיר אריה טל בתמונה משותפת עם הקצין הצעיר אמיל ונונו ועוד מספר משתתפים. צילום: יח"צ
אריה טל, ראש עיריית טירת כרמל, שירת כקצין בחיל האוויר במספר רב של תפקידים מוערכים וחשובים ובהם גם במערך הטכני של החיל וסיים את שירותו בצה"ל בדרגת סגן אלוף. בשל עברו המפואר של ראש העיר אריה טל בחיל, הוא הוזמן לערב המורשת של המערך הטכני כאורח כבוד וקיבל ליווי אישי לטקס של קצין צעיר בשם אמיל ונונו, שגדל והתחנך בטירת כרמל ומשרת היום במערך הטכני של חיל האוויר.
ראש העיר אריה טל ומפקד חיל האוויר האלוף עמיקם קורקין. צילום: יח"צ

במהלך האירוע, נפגש ראש העיר עם מפקד החיל האלוף עמיקם קורקין והודה דרכו לחיל האוויר הישראלי על הפיכתו מנער מעברות לקצין ולמפקד מוערך ועל כל היסודות והערכים שהחיל הטמיע בו, שמשמשים אותו בדרכו הציבורית עד היום.

בערב החגיגי, שנפתח בתערוכות שהציגו את המורשת של המערך הטכני של חיל האוויר הישראלי מאז הקמתו ועד היום ובתוכה תצוגה של הכלים החדשים אל מול הישנים, תצוגה של מפקדי המערך לדורותיהם מאז קום המדינה ועד היום ועוד...לאחר הסיור בתערוכות השונות, נהנו המשתתפים מארוחת ערב עשירה וחגיגית ולאחריה נערך הטקס הרשמי שכלל גם הופעה משובחת של להקת חיל האוויר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?