בשורה לבעלי העסקים בטירת כרמל: בעקבות בקשתו של ראש העיר אריה טל מועצת העיר תאשר החלטה להוזיל את מחירי השילוט לעסקים בעיר


מחירי אגרת השילוט לבעלי העסקים בטירת כרמל הולכים לרדת בצורה משמעותית וזאת בשל מאבקו הבלתי מתפשר של ראש העיר אריה טל כנגד המחירים הבלתי סבירים של אגרת השילוט שהמדינה קבעה.
צילום: יח"צ

מאבקו של ראש העיר בנושא הגיע לשולחנה של מועצת העיר טירת כרמל, ושם נקבע בחוק עזר עירוני שמחירי אגרת השילוט בטירת כמל יהיו זולים באופן משמעותי ממה שמשלמים בעלי העסקים בערים אחרות.

בהחלטה, נקבע כי תעריף האגרה שתשולם עבור מטר רבוע של שלט רגיל, לא יעלה על סכום של 98 שקלים. בעל עסק שיבקש לתלות שלט רגיל שגודלו מעל לעשרה מ"ר, ישלם אגרה בסכום שלא יעלה על 148 ₪ למ"ר. עבור שלט מואר, ישלם בעל עסק אגרה של 160 ₪ למ"ר ועבור שלט מואר שגודלו מעל עשרה מ"ר, ישלם בעל העסק אגרה של 324 ₪ עבור כל מ"ר.

מעיריית טירת כרמל אכן אישרו את הפרסום והדגישו שאישור מועצת העיר יתקבל בימים הקרובים. בנוסף, הדגישו בעירייה כי בניגוד לפרסומים של אחת המועמדות שמנכסת לעצמה את הקרדיט על הוזלת מחיר אגרת השילוט לעסקים בטירת כרמל, המחירים המוזלים מאוד הושגו עבור בעלי העסקים בטירת כרמל בעבודה ובעמל רב של ראש העיר אריה טל.

מעבר לזאת ועל פי ההחלטה שגובשה, בעלי העסקים שהמתינו עם התשלום, ייהנו מהמחיר החדש רטרואקטיבית וכך ההוזלה עבורם תהיה משמעותית יותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?