מאות מתושבי טירת כרמל השתתפו בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של תנועת הליכוד בטירת כרמל שאותה מוביל ראש העיר אריה טל. מאת: אלי אבוחצרה


שרים, חברי כנסת ושרים לשעבר, היו רק חלק ממאות תושבים ועשרות פעילים שצבאו על פתחו של סניף הליכוד בטירת כרמל, כדי להשתתף בטקס פתיחת קמפיין הבחירות של ראש העיר אריה טל שעומד בראש תנועת הליכוד בטירת כרמל.
ראש העיר אריה טל ויו"ר הסניף אברהם פריד בתמונה עם שר התיירות יריב לוין ושר התקשורת איוב קרא. צילום: יח"צ

הטקס, שהונחה ע"י יו"ר הסניף הוותיק פריד אברהם, נפתח בהצגת אורחי הכבוד בכנס וביניהם שר התיירות יריב לוין, שר התקשורת איוב קרא, חבר הכנסת מיקי זוהר ושר החינוך לשעבר גדעון סער. בהמשך הוצגו לקהל הרב גם המועמדים ברשימת הליכוד למועצת העיר ובהם מ"מ ראש העיר מוריס אסייג שתופש את המקום השני ברשימה, חברת המועצה הינדה פרידלמן במקום השלישי, עו"ד דרור כהן במקום הרביעי ועו"ד אסף אלעזר במקום החמישי ברשימה.
יושבי שולחן הנשיאות בכנס. צילום: יח"צ

הנואמים הראשונים בטקס היו אורחי הכבוד והראשון בהם היה שר התיירות יריב לוין שאמר כי הוא וחבריו מהממשלה והכנסת הגיעו להתייצב לצדו של ראש העיר אריה טל והוסיף כי "טירת כרמל עברה מהפך מדהים בשנים האחרונות וזה לא במקרה" סיכם לוין. 

שר התקשורת איוב קרא: "אני גאה במה שנעשה בטירת כרמל בזכות אריה טל והשותפים שלו לעשייה בעיר". חבר הכנסת מיקי זוהר: "אריה טל עושה בטירת כרמל עבודה מדהימה". השר לשעבר גדעון סער: "כשר הפנים ושר החינוך לשעבר, אני אומר לכם בצורה גלויה, אריה טל הוא מראשי העיר הטובים ביותר שיש למדינת ישראל".
מאות מתושבי טירת כרמל הגיעו לתמוך בראש העיר אריה טל. צילום: יח"צ

בדברים שנשא ראש העיר אריה טל בפני האורחים והקהל הרב, הוא הודה לשרים על הסיוע רב השנים שלהם ועל מדיניות הדלת הפתוחה שהם נהגו כלפי נציגי העיר טירת כרמל לאורך כל הדרך. בנוסף, ציין ראש העיר לטובה את פעילותו של שר החינוך לשעבר גדעון סער, למען קידומה של מערכת החינוך בעיר.  

בהמשך דבריו, החמיא ראש העיר להרכב המועמדים למועצת העיר שאותו הוא מוביל בגאווה גדולה ואמר כי הוא מאמין בכל ליבו שהוא המתאים ביותר להנהיג את טירת כרמל.
בהמשך, סיפר ראש העיר על תהליך הפיתוח שעוברת טירת כרמל בשנים האחרונות שכל המהלכים בו הם תוצאה של תכנון ארוך תווך שבמהלכו נלקחו בחשבון אלפי פרטים שונים שהיו צריכים להתחבר בסופו של דבר לתמונה אחת שבה העיר טירת כרמל תראה מושלמת. זאת ועוד, בעקבות תהליך הפיתוח שעובר על העיר, טירת כרמל תזכה במסגרת פרויקט 'חדש מול ישן' לתקציבי ענק שעומדים על כמאתיים מיליון ש"ח שיתועלו כולם לטובת שיקום השכונות הוותיקות וסיוע לאוכלוסיות החלשות שגרות בהן.

בסוף דבריו התחייב ראש העיר אריה טל כי ביה"ס א'אבנר ברזני' יהיה מוכן לקלוט תלמידים עד תחילת שנת הלימודים הבאה וגם הודה לשר התחבורה ישראל כץ, על תקצוב הרמזור בצומת הכניסה הדרומית לטירת כרמל שבימים אלה החלו העבודות להתקנתו.
"אני מאמין בדרך של הקבוצה שאותה אני מוביל להנהגה של טירת כרמל ובעזרת השם כולנו נצליח להביא את טירת כרמל למחוזות שכמוהם תושביה לא ראו עוד" במילים אלה סיכם ראש העיר את נאומו לקול מחיאות כפיים סוערות של תושבי העיר שנמשכו לאורך דקות ארוכות..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?