לא הכל זה פוליטיקה. מאת: אלי אבוחצרה


מפגש שיתוף הציבור בנושא המטרונית שנערך אמש (שני) בבית לזורוס בטירת כרמל, נהרס והוכתם ע"י מספר אנשי ציבור ומספר פעילים פוליטיים שמונעים מאינטרסים אישיים, שגרמו לו לצערי להיות אחד מהמופעים היותר מבישים שאי פעם השתתפו בהם תושבי טירת כרמל...
לא הכל זה פוליטיקה. צילום: יח"צ

מפגש שיתוף הציבור, שבעיקר כוונתו מצוי הרצון לשתף את הציבור בתכניות שאמורות להשפיע על חייהם, הפך באדיבותם של מספר פוליטיקאים למפגן תעמולה זול ומביש כנגד ראש העיר והעירייה תוך הפרעה והשתקה של הגורמים המקצועיים שבסך הכול באו להסביר ולהאיר...התוקפנות שהופנתה לגורמים המקצועיים, הזכירה לי את 'טירה' של שנות השישים ולא את 'טירת כרמל' המודרנית וה-'אוטונומית עאלק' שאותם צעקנים מנסים לייצג.

הקבוצה הצעקנית שהפריעה לכל ניסיון של גורמי המקצוע להסביר את החיוניות של המטרונית לעיר טירת כרמל, מורכבת רובה מתושבים בעלי מעמד סוציו-אקונומי גבוה שמחזיקים שתי מכוניות לפחות במשפחה אבל, הם שוכחים שבטירת כרמל גרים עוד אלפי תושבים שביניהם יש משפחות חלשות שאין ביכולתן לרכוש מכונית ובהם גם זקנים, בני נוער וילדים שמשתמשים יום יום בתחבורה הציבורית והנסיעה במטרונית תועיל להם הרבה יותר ממה שהיא תזיק לקבוצת הצעקנים העשירה.

כמי שנכח באירוע וזועזע מההתנהלות של אנשי הציבור שאמורים לייצג את הצד השפוי של המשוואה, אני פונה ומבקש מאותם אנשי ציבור שרובם הם אנשים טובים ומוכשרים שיכולים ומסוגלים לתרום הרבה לטירת כרמל, אנא התייחסו בביקורת שלכם רק אל מה שנכון לטירת כרמל והפסיקו את הפגיעה בעיר ובתושביה שהופכים לקורבן על מזבח המרדף שלכם להחלפת השלטון בעיר.

תגובות

  1. אלי שלום,
    גם אני הייתי אתמול בכנס ואני חושב שהקולות שעלו שם הראו לנו כי המתווה שמציעה עיריית טירת כרמל באמצעות חברת יפה נוף אינה טובה לתושבי טירת כרמל . ( אפילו אסון )
    כמו שכתבת "בטירת כרמל גרים עוד אלפי תושבים שביניהם יש משפחות חלשות שאין ביכולתן לרכוש מכונית ובהם גם זקנים, בני נוער וילדים" המטרונית לא נותנת להם מענה כי היא לא תעבור בשכונות שלהם.
    אני בעד מטרונית, אבל במתווה נכון בדרך עבודה מסודרת ולא כמו שבעיריית טירת כרמל החליטו לעשות. קבעו ולא שמעו את רצון התושבים - רק לאחר שאנחנו התושבים התחלו להפגין אז עיריית טירת כרמל עשתה את הכנס.
    אני לא חושב שבכנס אתמול אנשי הציבור לא ייצגו את הצד השפוי של המשוואה כי ראינו אתמול תושבים מכל השכונות אומרים את דעתם על הנושא.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?