בשורה לתלמידים וההורים: אשת החינוך זהבית חיון נבחרה לנהל את ביה"ס ע"ש עליזה ארבילי (דגניה). מאת: אלי אבוחצרה


וועדת המכרזים של מחוז חיפה במשרד החינוך, בחרה היום בשיתוף עם עיריית טירת כרמל את אשת החינוך זהבית חיון לנהל את ביה"ס היסודי 'עליזה ארבילי' (דגניה).
זהבית חיון, המנהלת החדשה של ביה"ס דגניה. צילום: יח"צ
זהבית חיון, נשואה ואימא לשניים, מתגוררת בעיר חיפה. בתחום החינוך עוסקת הגברת חיון כבר למעלה מ-28 שנים ובתפקידה האחרון היא ניהלה את מרכז 'אשכול פיס' בעיר אור עקיבא. זהבית חיון בוגרת התכנית 'אבני ראשה' להכשרת מנהלים והיא מחזיקה בתואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך.

בתגובה ראשונה של ראש העיר אריה טל למינוי,  הוא בירך את הגברת זהבית חיון על הצטרפותה לנבחרת המנהיגות החינוכית של טירת כרמל ואמר כי הוא בטוח שתהיה לה תרומה משמעותית בקידום החזון החינוכי שלנו למצוינות חברתית ואקדמית. ראש העיר הוסיף איחולי הצלחה למנהלת החדשה, לצוות החינוכי, להורים ולתלמידי ביה"ס.


שלומי דהן, מנהל המחלקה לחינוך של טירת כרמל, בירך את הגברת זהבית חיון על הבחירה שלה לנהל את ביה"ס היסודי 'עליזה ארבילי' והוסיף כי הוא רואה בה דמות חינוכית חשובה לקידום החזון החינוכי שהוא וראש העיר אריה טל מובילים בטירת כרמל, חזון שמכוון למצוינות ערכית, חברתית ואקדמית. "אני מאחל למנהלת החדשה, לצוותים החינוכיים, להורים ולתלמידים המון הצלחה בדרך המשותפת" סיכם המנהל המוערך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?