שרת התרבות והספורט מירי רגב ביקרה בטירת כרמל והתקבלה בחום ואהבה ע"י תושבי העיר. מאת: מערכת מבט


מאות פעילי ליכוד גדשו אמש (שלישי) את סניף הליכוד המקומי כדי לפגוש ולהריע לשרת התרבות והספורט של מדינת ישראל מירי רגב, שנחשבת לאחת הנשים החזקות ביותר במדינת ישראל ובתנועת הליכוד.
צילום משותף של ראש העיר, השרה רגב ומועמדי הליכוד בעיר ביחד עם יו"ר הסניף, פריד אברהם. צילום: ארז שטיינר

השרה מירי רגב, שהגיעה  לטירת כרמל כדי להביע תמיכה חד משמעית במועמדותו של אריה טל לתפקיד ראש עיריית טירת כרמל, אמרה בדברי הברכה שלה לפעילי הליכוד כי נבחרי ציבור ובעיקר ראשי ערים במדינת ישראל, נבחרים היום על פי מידת המצוינות שהם מפגינים בעשייה הציבורית וכאשר מדברים על מצוינות בעשייה, אריה טל הוא מספר 1 בתחום הזה. "בתקופת שלטונו של אריה טל, שראה חובה להעניק שוויון הזדמנויות לכל תלמיד במערכת החינוך העירונית, הפך את דור העתיד של טירת כרמל למוביל דרך במדינת ישראל ומי שמבקש לעיר הנהדרת הזאת יותר חינוך, יותר ספורט ויותר רווחה, צריך להעניק לאריה טל את רשות העיר כדי שהאיש הנהדר הזה ימשיך את העשייה שלו למען טירת כרמל, עשייה שבאה כולה מאהבה לתושבי העיר" סיכמה השרה רגב וזכתה למחיאות כפיים ארוכות מהקהל.
ראש העיר אריה טל והשרה מירי רגב שהביעו תמיכה משותפת בדרך הציבורית שלהם. צילום: ארז שטיינר

בדברי הברכה של ראש העיר אריה טל לשרה מירי רגב, הוא הודה לה על ביקור התמיכה שלה במועמדי תנועת הליכוד למועצת העיר ולראשות העיר טירת כרמל והדגיש את פעילותה הרבה של השרה רגב שבעבר הייתה קצינה בכירה בצה"ל למען ביטחונה של מדינת ישראל וכנגד עוולות חברתיות במדינה שהעניקו את רוב תקציבי הספורט והתרבות של מדינת ישראל לאליטות. "השאיפה שלך לצדק חברתי הקימה עלייך כוחות אדירים שניסו למנוע ממך לעשות צדק...את גבירתי השרה, לא פחדת מאותם כוחות ונלחמת על האמונה שלך והיום ערי הפריפריה ותושביהן נהנים מתקציבי ספורט ותרבות שהיו עד היום, נחלתם של האליטות". סיכם ראש העיר את דבריו.

בסוף הביקור, נחתם הטקס בשירת התקווה של כל הנוכחים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?