השרה גילה גמליאל ביקרה בטירת כרמל והתארחה אצל ראש העיר אריה טל בסניף הליכוד המקומי. מאת: מערכת מבט


גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי וחברה בכנסת ה-20 של מדינת ישראל, ביקרה ביום חמישי (09/08) בטירת כרמל ביחד עם צוותים בכירים מלשכתה. ראש העיר אריה טל וצוותו הבכיר, קיבלו את השרה בלשכת ראש העיר.
צילום: יח"צ

במהלך הביקור בלשכה, קיבלה השרה גמליאל סקירה מקיפה מראש העיר אריה על מצבה של העיר טירת כרמל ועל תהליך הפיתוח המואץ שהיא עוברת בשנים האחרונות בכל תחומי השירות המוניציפלי שהיא מציעה לתושביה. בהמשך הביקור, הגיעה השרה גילה גמליאל לסניף הליכוד בעיר כשהיא מלווה בראש העיר אריה טל, שם קיבלו אותה עשרות פעילי ליכוד מקומיים במחיאות כפיים סוערות.
צילום: יח"צ

בדברי הברכה שנשא ראש העיר אריה טל בטקס קבלת הפנים לשרה גמליאל, הוא הודה לה על הביקור בטירת כרמל והדגיש את החשיבות שיש לפעילות שלה בנושא השוויון החברתי במדינת ישראל שבחלקה הגדול היא נעשית למען אוכלוסיית הוותיקים במדינה שמפוזרת בכל נקודה ברחבי הארץ. ראש העיר המשיך וסיפר לאורחת המכובדת על הפעילות שעושים בטירת כרמל למען האוכלוסיות הוותיקות ואוכלוסיית הנשים. 

מוריס אסייג, מ"מ ראש העיר בירך את השרה וצוותה על ביקורם בטירת כרמל והדגיש את החשיבות שיש לניסיון שאיש ציבור צובר בשנים של עבודה ציבורית בבואו לנהל משרד ממשלתי חשוב כמו המשרד לשוויון חברתי או בבואו לנהל עיר בסדר גודל של טירת כרמל על כל מרכיבה השונים. "אני רואה ערך עליון בניסיון שצבר ראש העיר אריה טל בעשרים וחמש השנים האחרונות בעשייה הציבורית ואני נותן את אמוני בתושבי טירת כרמל שידעו להצביע לאיש הנכון ולדרך הנכונה" סיכם אסייג את נאומו לקול מחיאות כפיים של הפעילים.

השרה גילה גמליאל, הודתה לכל המברכים ואמרה כי היא שמחה להגיע לטירת כרמל כדי לסייע לראש העיר אריה טל להמשיך ולעשות את העבודה הנפלאה שהוא עושה בעשרים וחמש השנים האחרונות למען טירת כרמל. "ראש העיר אריה טל נותן הזדמנות שווה לכל תושב בעיר ולכל תלמיד במערכת החינוך העירונית ועל כך שמורה לו אהדתי".

הביקור הסתיים בשירת התקווה של כל הנוכחים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?