פרויקט של חניכים מטירת כרמל נבחר לאחד מארבעת המקומות הראשונים בתחרות יזם השנה של עמותת יוניסטרים. מאת: אלי אבוחצרה


ראש העיר אריה טל: "אני מברך את חניכי יוניסטרים בטירת כרמל שמהווים את חוד החנית של הנוער שלנו על הזכייה שלהם בתחרות הארצית של העמותה ואני מאחל להם עוד הרבה הצלחות מהסוג שמביא גאווה גדולה לטירת כרמל ולתושביה".
החניכים מטירת כרמל רגע לאחר הזכייה. צילום: יח"צ

עמותת יוניסטרים ישראל שהוקמה בשנת 2001 במטרה לייצר מוביליות חברתית כלכלית בישראל באמצעות הכשרת בני נוער וצעירים ליזמות עסקית וחברתית, שתשמש אותם כאמצעי למימוש יכולותיהם ולשינוי פניה של מדינת ישראל, מפעילה בטירת כרמל קבוצת חניכים שמורכבת מבני נוער איכותיים שמעוניינים ללמוד את מושגי עולם העסקים ובתוכם את תחום היזמות והכלכלה.
ראש העיר אריה טל בוחן את הפרויקט בערב החזרה הגנרלית לתחרות. צילום: יח"צ

לאורך כל שנת הלימודים, חושבים חניכי הקבוצה על רעיונות שונים ומקימים סטארט-אפים לצורך יישום הרעיונות כאשר לאורך כל הדרך, מלווים את התהליך אנשי עסקים מנוסים, יזמים מובילים ונציגי חברות גדולות בעולם ההי-טק.

בשבוע שעבר, ערכה עמותת יוניסטרים כמדי שנה תחרות ארצית של 'יזם השנה', שבה נבחנים פרויקטים של חניכים מכל רחבי מדינת ישראל. התחרות, נערכה בהיכל התרבות בתל אביב והפרויקטים המועמדים נבחנו ע"י מיטב אנשי המקצוע בתחום היזמות וההיי-טק.
מומחים מתחום היזמות וההי טק בוחנים את הפרויקט של החניכים מטירת כרמל. צילום: יח"צ

בסוף התחרות, נתבשרו החניכים מטירת כרמל, שהפרויקט שהם הציגו בתחרות, זכה לאחד מארבעת המקומות הראשונים. בעקבות הזכייה המרשימה, יוזמי התחרות העניקו לזוכים מענק של 1500 ₪ שיופנו להמשך הפעילות של חניכי יוניסטרים בטירת כרמל.

מוקדם יותר וכהכנה לתחרות הארצית, נערכה לפני כשבועיים חזרה גנרלית של חניכי יוניסטרים בטירת כרמל, שבמהלכה הוצג הפרויקט להורי התלמידים ולבכירים בעיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?