אדוני ראש העיר...למה אין לך כובע!!?. מאת: אלי אבוחצרה


מערכת הבחירות של שנת 2018, הולידה תופעה מכוערת ומדאיגה שבאמצעותה חלק מהמועמדים הפכו את ראש העיר והעשייה שלו למען העיר, לשק חבטות שכולם חובטים בו גם כאשר אין לחבטות האלה שום קשר לאמת ושום קשר לטובת העיר טירת כרמל.
מתגעגע לטירת כרמל של פעם. 'קפה יונה' המיתולוגי מתוך התערוכה של הצייר מאיר דהן

את התופעה המכוערת הזאת, מיישמים חלק מהמועמדים באמצעות טוקבקיסטים שמתחזים לתושבי השכונות החדשות, שככל הנראה הושכרו בשכר למען המטרה הזאת בלבד. ההתנהלות המבישה הזאת, מוכרת לרבים מתושבי מדינת ישראל שעוקבים אחרי השיימינג והרדיפה הפוליטית שבני משפחת נתניהו סובלים ממנה כבר שנים רבות למרות שאב המשפחה ביבי נתניהו, נבחר ע"י רוב העם בבחירות דמוקרטיות.

כמו בפוליטיקה הארצית כך גם בפוליטיקה המקומית, את הקו הזה מובילים אנשים שמייחסים לעצמם את הנאורות ואת הדאגה לכלל הציבור בעוד שבמחשכים מה שמניע אותם באמת זהו האינטרס האישי, הכלכלי והפוליטי וכל השאר ובכלל זה גם העיר טירת כרמל וטובת תושביה יכולים לחפש מי ינענע אותם...

גבירותיי ורבותיי, העיר טירת כרמל נמצאת באחת השעות היפות שלה ובמקביל גם באחת השעות הקשות שלה. חמש השנים הבאות יהיו המכריעות והמשפיעות ביותר על עתידה של העיר ועל עתיד תושביה. בשעה החשובה הזאת, כול המנהיגות המקומית צריכה לגלות אחריות ציבורית ולהתייצב מאחורי המנהיגות הקיימת שמובילה את המהלכים המכריעים והחשובים האלה בעשר השנים האחרונות ותמוך בה למען הצלחתה של טירת כרמל שתוביל את המהלכים גם בחמש השנים הבאות.

כמו שחכמנו ז"ל קבעו לפני שנים רבות שלא מחליפים סוסים בכרכרה באמצע העלייה כדי שלא נאבד גם את הסוסים וגם את הכרכרה, כך אסור לנו להחליף מנהיגות באמצע העשייה החשובה כדי שלא נפסיד גם את המנהיגות וגם את העשייה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?