שר החינוך נפתלי בנט החמיא למערכת החינוך בטירת כרמל על ההתקדמות המרשימה של תלמידיה בתחום לימודי המתמטיקה. מאת: מערכת מבט


בכנס מנהלים שהתקיים אתמול (רביעי) במחוז חיפה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט, השתתפו בכירים במערכת החינוך ובהם שר החינוך נפתלי בנט, מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב, מנהל מחוז חיפה סער הראל ומנהלי מערכות חינוך עירוניות במחוז חיפה.

במהלך הכנס, הוצגו נתוני מערכת החינוך הארצית שהעידו על עלייה כללית באחוז הזכאים במדינת ישראל שעומד היום על 68 אחוז זכאים. בנוסף, הוצגה עלייה במספר הלומדים מתמטיקה ואנגלית ברמה של חמש יחידות.
 
שר החינוך נפתלי בנט במהלך הכנס במחוז חיפה. צילום: יח"צ

במהלך הכנס, ציין שר החינוך נפתלי בנט את מערכת החינוך בטירת כרמל ואמר כי בשנת הלימודים האחרונה נרשמה בטירת כרמל קפיצה משמעותית במספר בוגרי חמש יחידות לימוד במתמטיקה, קפיצה שהגדילה את כמות הבוגרים פי 2.5 מרמה של שבעה אחוז בוגרים לרמה של שמונה עשר אחוז בוגרים של חמש יחידות לימוד.

בנוסף, שתי החטיבות העליונות של בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל שיפמן ואריאל, זכו להיות בין 292 בתי ספר תיכוניים שנבחרו כבתי ספר מצטיינים מתוך רשימה של 733 בתי ספר במדינת ישראל. בתי הספר המצטיינים נבחרו על פי מדדים ערכיים, לימודיים וחברתיים שכללו מניעת נשירה, אחוז הזכאים לתעודת בגרות, אחוז ההצטיינות במבחני הבגרות ומידת השיפור של התלמידים שחלה משנה לשנה, קליטה של תלמידים בחינוך המיוחד, גיוס לצה"ל ושירות למען הקהילה.

292 בתי הספר המצטיינים, חולקו לארבע רמות של הצטיינות ושני בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל נכללו בין בתי הספר המצטיינים ביותר ברשימה שנכללו ברמה -1. בשל המיקום הגבוה של בתי הספר התיכוניים בטירת כרמל ברשימת בתי הספר המצטיינים, יזכו חלק מהצוותים החינוכיים של שני בתי הספר בעיר בגמול של 8.326 ₪ שאותם יעניק משרד החינוך למורים המשקיעים.

ראש העיר אריה טל, הגיב בשמחה גדולה לאור הדברים של שר החינוך נפתלי בנט ואמר כי החזון שלו למצוינות ערכית ולימודית מתגשם בימים אלה ואין כמו שר החינוך נפתלי בנט כדי להעיד על כך. "אני רוצה להודות מכאן לצוותים החינוכיים ולתלמידים במערכת החינוך בטירת כרמל על הגאווה שהם העניקו לכולנו בהתקדמות המשמעותית שלהם במצוינות ערכית ולימודית. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי לאחל להם המשך הצלחה ושנת לימודים פורייה ומניבה".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?