בעקבות פניות של תושבים, ראש העיר אריה טל דרש לשנות את מיקום תחנת הקצה של המטרונית בטירת כרמל. מאת: מערכת מבט


בעקבות פניות רבות של תושבי טירת כרמל שהופנו ללשכתו של ראש העיר אריה טל, שבהן הייתה בקשה מפורשת של תושבי העיר לשנות את מיקום תחנת הקצה בתוואי הנסיעה של המטרונית בטירת כרמל שנקבע בגב של תחנת המשטרה בעיר, שנבעה מהחשש של התושבים לפגיעה בערך הדירות שלהם, פנה ראש העיר לחברת 'יפה נוף' שהיא החברה המתכננת בבקשה דחופה לשנות את מיקום תחנת הקצה של המטרונית בעיר למקום שלא יפגע באיכות חיי התושבים שגרים בסמוך.
צילום: יח"צ

פנייתו האישית של ראש העיר אריה טל, חייבה את המתכננים לחפש בקדחתנות מקום אחר שבו תמוקם תחנת הקצה של המטרונית בעיר ואכן מקום כזה נמצא בשטח שנמצא במרחק של כ-300 מטר מהמיקום הקודם, בשדה הפתוח שנמצא מתחת למרכז 'אשכול פיס' בגבול שבין החלק העליון של רחוב הדקל לרחוב החרוב.

השטח החדש, שקיבל את אישור החברה המתכננת למרות הגידול בעלויות הכספיות שחייב השינוי במרחק של תחנת הקצה החדשה לתחנה הקודמת, נמצא במיקום מצוין שלא יפגע בערך הדירות וגם לא באיכות חיי התושבים שגרים בסמוך אליו ובשל כך ראש העיר אריה טל תמך בו והורה להביא את כל נושא המטרונית ביחד עם המיקום החדש של תחנת הקצה שלה למפגש תושבים שייערך מחר (שני) באולם 'בית לזורוס' שבמתנ"ס המקומי בשעה 19:00, שבמסגרתו יוכלו תושבי העיר לקבל מידע עדכני מאנשי ציבור ומאנשי מקצוע וגם לשאול שאלות ולהעלות השגות על הפרויקט החשוב. הציבור מוזמן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?