מועצת העיר טירת כרמל אישרה את תקציב העירייה לשנת 2017 שעומד על סכום של כ-191 מיליון ₪. מאת: אלי אבוחצרה

מועצת העיר טירת כרמל אישרה בישיבתה מיום ה-20/03/17 את מסגרת התקציב לשנת 2017 שהגיש ראש העיר אריה טל. מסגרת התקציב, שעמדה על סכום של 190.775.000 ₪, אושרה ברוב קולות חברי המועצה שנכחו בישיבה, למעט חברת חברת המועצה אפרת דוד ששון שנמנעה בהצבעה.
 
ראש העיר אריה טל. צילום: יח"צ
מסגרת התקציב לשנת 2017, גבוהה בשניים וחצי מיליון ₪ מהתקציב לשנת 2016  שעמד על כ- 188מיליון ₪ וזאת בשל תוספת כח אדם מצד אחד והעברת מפעל המים והביוב לתאגיד מצד שני.

במסגרת התקציב שאושר ע"י חברי המועצה, הקצתה עיריית טירת כרמל כ- 60 מיליון ₪ לתקצוב המחלקה לחינוך של טירת כרמל ובהם גם מרכיב השכר של עובדי המחלקה. מחלקת הרווחה של עיריית טירת כרמל, תוקצבה בסכום של כ-42 מיליון ₪ לפעילות השוטפת ולתשלום שכר לעובדי המחלקה, כ-80 מיליון ₪ תוקצבו לפעילות מחלקות העירייה השונות ולתשלום השכר של עובדיהן ועוד כתשעה מיליון ₪ הוקצבו לפרעון הלוואות.


בסיום ישיבת המועצה שבה אושרה מסגרת התקציב לשנת 2017, הודה ראש העיר טריה טל לחברי מועצת העיר על תמיכתם במסגרת התקציב שהוגשה לעיונם והביע תקווה שכל חברי המועצה וראש העיר בתוכם, ימשיכו לעשות למען טירת כרמל ותושביה.

תגובות

  1. מר אריה טל
    מדוע לא מופיע כלל תקציב עבור נגישות מבני ציבור, ובתי ספר, הנכים בטירת כרמל לא שייכים לתקציב

    השבמחק
  2. מר אריה טל
    מדוע לא מופיע כלל תקציב עבור נגישות מבני ציבור, ובתי ספר, הנכים בטירת כרמל לא שייכים לתקציב

    השבמחק
  3. ר אריה טל ראש עירת טירת כרמל
    מדוע לא מופיע כלל בפוסט שהעלתם לפייסבוק,
    תקציב עבור נגישות מבני ציבור, ובתי ספר, לכלל הנכים בטירת כרמל, בטירת כרמל למען הנכים, אני צריך לתבוע את עיריית טירת כרמל, על זילזול של שנים בנושא הנגישות, חבל שלא לקחת דוגמא מראש עיריית קרית ביאליק שעשה הכל למען הנגשת העיר, גם אם החוק עדיין לא מחייב אותך מר אריה טל ראש מועצת העיר טירת כרמל.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך היא תפורסם בהקדם

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?