ראש העיר אריה טל ומ"מ מוריס אסייג חנכו את סיום עבודות השדרוג של מגרש קט-רגל חדש ומודרני במרכז הנוער המקומי. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס קצר ומרגש שהשתתפו בו עשרות נערים חובבי כדורגל ובכירים בעיריית טירת כרמל ובהם מנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן וסגנו ציון סודרי, מנהלת ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' אירית זליג, מנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר ומנהל מחלקת הספורט העירוני, אליקו קורקוס, חנכו ראש העיר אריה טל וממלא מקומו מוריס אסייג, את סיום עבודות השדרוג של מגרש קט-רגל (מיני-פיץ') במרכז הנוער של טירת כרמל. בדברים שנשא ראש העיר אריה טל במהל הטקס, הוא ברך את הגורמים שתרמו והביאו להצלחתו של הפרויקט החשוב והביע את תקוותו שבני הנוער בעיר יוציאו את מרצם במגרש הכדורגל ולא בשום מקום אחר.
צילום: יח"צ
פרויקט השדרוג של מגרש הקט-רגל במרכז הנוער המקומי, נמשך כשלושה חודשים ועלותו עמדה על 300.000 ₪ שאותם תקצבה עיריית טירת כרמל בשיתוף עם מרכז הטוטו שתרם את הכסף במסגרת התכנית 'ווינר לקהילה 2014'.
צילום: יח"צ
שדרוג מגרש הקט-רגל במרכז הנוער, זכה לליווי אישי של ראש העיר אריה טל ולפיקוח צמוד של מנהל מחלקת חזות העיר אריה וגנר ובמהלכו הותקן משטח דשא סינטטי איכותי וייחודי למגרשי מיני פיץ׳, הותקנה תאורה לילית, גדר גבוהה נמתחה מסביב למגרש למניעת בריחת הכדורים במהלך המשחק והוקמו טריבונות מעץ לרווחת אוהדי הכדורגל המושבעים.
צילום: יח"צ
מגרש הקט-רגל המשודרג, שאותו יתפעל ועל פעילותו יפקח מנהל הספורט העירוני, אליקו קורקוס, יהיה פתוח מיום ראשון ועד יום חמישי וישרת במהלך שעות הפעילות הקונבנציונליות את החניכים של מפעלי הנוער השונים בטירת כרמל וביניהם חניכי 'עיר ללא אלימות', חניכי 'אחרי' וחניכי ביה"ס לכדורגל של המתנ"ס המקומי. בשעות הערב, המגרש יהיה פתוח לשימוש של כלל בני הנוער בעיר שיוכלו לשחק בו להנאתם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...