תלמידי מגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בתחרות 'יש לנו כימיה' שנערכה בעיר כרמיאל. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב שלומדים במגמת כימיה של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, השתתפו ביום שלישי (28/02) בתחרות "יש לנו כימיה" שנערכה בעיר כרמיאל. במהלך התחרות, התבקשו התלמידים להכין עבודות בנושא כימיה והתפקיד שלה בחיי היומיום שלהם שנעשו בצורה של כרזות, סרטונים ומאמרים.
צילום: יח"צ
תחרות 'יש לי כימיה' שמתקיימת זו השנה השביעית ברציפות, מופקת ע"י המחלקה להוראת המדעים במכון ויצמן למדע בשיתוף עם חברת כימיקלים לישראל בע"מ והיחידה לפיקוח על הוראת הכימיה במשרד החינוך ומטרתה לעודד לימודי כימיה כדי לחשוף בפני תלמידי ישראל את עולם הכימיה ונושאים הקשורים ביישומי הכימיה בחיי היומיום ובתעשייה, וזאת כדי להציג בפני הדור הצעיר את חשיבותה של הכימיה ותרומתה לאנושות.

במהלך התחרות, גילו תלמידי מגמת הכימיה של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל בקיאות רבה בתחום שבו התחרו והגיעו עד לשלב חצי הגמר של התחרות. המורה אור שב-ארצה שליווה את תלמידי המגמה במהלך התחרות: "הצוות החינוכי של ביה"ס 'שיפמן' ואני בתוכו, מרגישים גאווה גדולה מההצלחה של תלמידי ביה"ס בתחרות 'יש לי כימיה'. עבודות התלמידים זכו להערכה רבה מצד שופטי התחרות כך שהם ייצגו את ביה"ס וגם את טירת כרמל בכבוד רב". 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?