חניכי ביה"ס לכדורגל של המתנ"ס בטירת כרמל השתתפו בטורניר קדם מתנסיאדה בכדורגל. מאת: אלי אבוחצרה

שחקני ביה"ס לכדורגל של המתנ"ס בטירת כרמל, השתתפו ביום שני (27/03) בטורניר 'קדם מתנסיאדה' בכדורגל שנערך בעיר קריית אתא. במהלך הטורניר, התחרו קבוצות ילדים משכבות ג-ד' בקטגוריה אחת ו-ה'-ו' בקטגוריה שנייה.
סגני האלופים מטירת כרמל מחזיקים את צלחת ההגינות שזכו בה. צילום: יח"צ
בטורניר השתתפו חניכים משלושים מתנסי"ם ממחוז חיפה והצפון ובתוכם גם ארבע קבוצות ממתנ"ס טירת כרמל. במהלך הטורניר, הצליחו שחקני ביה"ס לכדורגל של מתנ"ס טירת כרמל ששיחקו בקטגוריה של שכבה ג'-ד', לנצח מספר משחקים ולהעפיל לגמר הטורניר שבמהלכו הם הפסידו לשחקני מתנ"ס מגדל העמק, משער שהובקע דקה לסיום ההארכה. שחקני שכבה ג'-ד' זכו במקום השני שזיכה אותם בצלחת ההגינות ובכרטיס עליה לתחרות הארצית שתיערך בירושלים. שחקני שכבה ה'-ו' של מתנ"ס טירת כרמל, ניצחו רק שני משחקים ולא זכו לעלות לשלב חצי הגמר.
השחקן ליאור שושן והמאמן אמיר אביגדור מקבלים את צלחת ההגינות. צילום: יח"צ
אליקו קורקוס: מנהל ביה"ס לכדורגל של מתנ"ס טירת כרמל ומנהל הספורט העירוני: "אני גאה בכל שחקני ביה"ס לכדורגל של המתנ"ס בטירת כרמל וזה כולל את אלה שהצליחו וגם את אלה שהצליחו פחות. אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות למאמני הקבוצות, אמיר אביגדור וחומי לוי על ההשקעה ותודה מיוחדת להורי השחקנים על שיתוף הפעולה. אני מזמין את תושבי טירת כרמל לבוא ולעודד את השחקנים הצעירים בטורניר כדורגל נוסף שייערך ביום ראשון הקרוב במגרשי המתנ"ס בטירת כרמל".

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?