תלמידי ביה"ס זבולון המר זכו במקום השני בתחרות אתלטיקה קלה לבתי ספר במחוז חיפה. מאת: אלי אבוחצרה

חניכי נבחרת הספורט של ביה"ס היסודי 'זבולון המר' בטירת כרמל, השתתפו ביום חמישי (23/03) בתחרות אתלטיקה קלה לבתי ספר במחוז חיפה, שהתקיימה באצטדיון הספורט בנווה שאנן וזכו בה לשלוש מדליות זהב, מדליית כסף אחת ועוד שלל הישגים קבוצתיים מרשימים שהעניקו לנבחרת מטירת כרמל את המקום השני מבין עשרים בתי ספר שהשתתפו בתחרות.
חניכי נבחרת הספורט של ביה"ס זבולון המר. צילום: יח"צ
נבחרת הספורט של ביה"ס 'זבולון המר', שאותה מובילה המורה לחינוך גופני, יפה כהן, נחשבת לנבחרת מובילה בענפי הספורט של מקצועות האתלטיקה הקלה והזכייה המרשימה של חניכי הנבחרת המוכשרת במקום השני בסיכום התחרות שכללה עשרים בתי ספר ממחוז חיפה, העניקה לטירת-כרמל ולתושביה המון סיבות לגאווה.
המורה לחינוך גופני, יפה כהן מעניקה מדליה לחניך המצטיין. צילום: יח"צ
החניכים המצטיינים של התחרות היו התלמיד אביב בן חיים שזכה בשלוש מדליות זהב על  שהגיע למקום הראשון בשלושה ענפי ספורט שונים ובהם: תחרות קפיצה לגובה שבה הוא השיג תוצאה של  01.30, ריצת ה- 60 מ' שבה הוא השיג תוצאה נפלאה של 08.21 שניות וריצת  600 מטר שבה הוא השיג תוצאה של 01:21:78 דקות. התלמידה שחר סבג, הגיעה למקום השני בתחרות הקפיצה לגובה וזכתה במדליית כסף. שאר חניכי הנבחרת הגיעו לתוצאות קבוצתיות טובות ובהן: ריצת 300 מ', ריצת שליחים x60 4 וזריקת כדור ברזל. בסיכום הכללי של התחרות, השיגו החניכים מטירת כרמל את המקום השני המכובד. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?