תלמידי החטיבה העליונה של ביה"ס שיפמן צפו בהצגת היחיד 'סולם יעקוב' של השחקן יעקוב כהן. מאת: אלי אבוחצרה

ביום רביעי (08/03), התכנסו מאות מתלמידי החטיבה העליונה של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, כדי לצפות בהצגת היחיד 'סולם יעקוב' של השחקן יעקוב כהן, שבה הוא נותן הצצה אישית וחשופה לתחנות חייו מרגע עלייתו לישראל בשנות השישים ועד היום.
צילום: יח"צ
הצגת היחיד 'סולם יעקוב' של שחקן הקומדיה המוכשר יעקוב כהן, עוסקת בנושאים כאובים שנוגעים בכל אחד מאתנו בחיי היום יום שלנו. נושאים כמו הרצון האין סופי שלנו להיות שייכים ואהובים, החשיבות  של הדימוי העצמי שלנו והאמונה בעצמנו וגם הרצון שלנו ללכת ללא פשרות על לניצחון תוך אמונה בחיים והתעקשות ואמונה במטרה ככלים להצלחה, זוכים לדיון מעמיק במהלך ההצגה.


בנוסף, ההצגה מספרת את  סיפורו האוטוביוגרפי של יעקוב כהן, שכולל קשיי הסתגלות קשים שהוא חווה כעולה חדש בעיר מגדל העמק דרך קשיים שהיו מנת חלקו בגיל התבגרות ומעל לכל אלה, המלחמה העיקשת והבלתי מתפשרת שלו להגשים את חלומו הגדול להיות שחקן. במהלך ההצגה, מקים יעקב כהן לתחייה דמויות משמעותיות ודומיננטיות שהשפיעו מאוד על עיצוב אישיותו כמו האימא האהובה והדעתנית שלו, סבתו הצבעונית והמשעשעת, אביו הרך והתומך, מורתו האהובה שחרטה בו משפט לחיים וחברי הילדות שלו. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?