ראש העיר אריה טל ומ"מ מוריס אסייג השתתפו בטקס שציין את סיום עבודות השיפוץ באצטדיון המקומי. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס מכובד וססגוני, שנערך ביום שישי (03/03) לעיניהם של כ-500 צופים נלהבים רגע לפני משחק הליגה נגד בית"ר כפר כנא, גזר ראש העיר אריה טל את הסרט שציין את סיום עבודות השיפוץ של אצטדיון הכדורגל המקומי שנמשכו כחצי שנה ועלו כמיליון שקל. לטקס הנכבד, הגיעו מלבד ראש העיר אריה טל גם סגן ראש העיר וממלא מקומו, מוריס אסייג, סגן שני מוריס בנימין, מנהלי מחלקות בעיריית טירת כרמל, שלום שטרית, הספונסר של הפועל טירת כרמל ומנכ"ל חברת הבנייה 'שתית', בכירים באגודת הפועל טירת כרמל ושחקני עבר באגודת הפועל טירת כרמל.
צילום: יח"צ
בפתיחת הטקס, הודה ראש העיר לכל מי שעשה למען הצלחת פרויקט השיפוץ ובתוך כך לממלא מקומו מוריס אסייג ולמנהלי המחלקות שליוו את פרויקט השיפוץ ובהם אריה וגנר ושי מצא. "הדרך לא הייתה קלה אבל למרות כל המהמורות והקשיים הצלחנו בעזרתכם להעמיד מגרש כדורגל שלא היה מבייש אף קבוצת כדורגל מהדרג הבינוני במדינת ישראל" אמר ראש העיר והוסיף: "כל הכסף שהושקע במגרש הכדורגל היפה הזה, שעל פי ההנחיה שלי ישרת את הקבוצה הבוגרת וגם את קבוצות הילדים והנוער של טירת כרמל שמהווים את דור העתיד של הספורט בעיר, נועד לשרת את המטרה החשובה של קידום הספורט בטירת כרמל".
צילום: יח"צ
שימי פרץ, מנהל אגודת הפועל טירת כרמל, הודה בשמו ובשם כל אגודת הפועל טירת כרמל לעיריית טירת כרמל ולעומד בראשה אריה טל ולסגנו מוריס אסייג, על הדאגה והמסירות שהם הפגינו לאורך כל התהליך הקשה. "למרות כל הקשיים שהיו בדרך, הצלחנו להעמיד מגרש כדורגל לתפארת שישרת את כלל העוסקים בענף הכדורגל בטירת כרמל" אמר המנהל הצעיר שימי פרץ בהתרגשות והוסיף: "אני מבטיח לפרנסי העיר ולתושביה שאנחנו נשקיע את כל מה שיש לנו בחינוך דור העתיד של העיר ונעשה הכול כדי להצליח במגרש וזאת כדי לשמח את תושבי טירת כרמל ולגרום להם להיות גאים בעיר שהם גרים בה". לאחר הברכות, ראש העיר אריה טל ומנהל קבוצת הפועל טירת כרמל, שימי פרץ, גזרו את הסרט ולאחר מכן ראש העיר בעט את כדור הפתיחה למשחק הכדורגל בין הפועל טירת כרמל לבית"ר כפר כנא.
צילום: יח"צ
שיפוץ האצטדיון העירוני של טירת כרמל התאפשר בזכות האישור שנתנה מועצת העיר בישיבתה מיום ה-16/06/16 להצעה של ראש העיר אריה טל, להקצות תב"ר של 600.000 ₪ לשיפוץ האצטדיון העירוני בטירת כרמל. לאחר האישור, שניתן בכפוף להעברת החזקה על האצטדיון לעיריית טירת כרמל, התחילו עבודות השיפוץ בחודש ספטמבר 2016 ובימים אלה הן הסתיימו.
צילום: יח"צ
עבודות השיפוץ באצטדיון העירוני של טירת כרמל, נמשכו כאמור כחצי שנה וכללו את חידושו של כר הדשא שעליו השחקנים משחקים, התקנת יציאות חירום בתוך המגרש לרכבי הצלה וחירום והתקנת יציאות מילוט ביציע האוהדים. בנוסף,  שופצו ושופרו הטריבונות הקיימות ונוספו טריבונות מבטון לאלה הקיימות והוקמה גדר הפרדה ביציע שתחצוץ בין האוהדים היריבים. נבנו שלושה חדרי שירותים לקהל האוהדים שאחד מהם מיועד לנשים בלבד, אחד לנכים ואחד לגברים. חומת האצטדיון עברה שיפוץ, צביעה וניקיון. חדרי ההלבשה של השחקנים שופצו ושודרגו והוקם קיר הפרדה בין שחקני קבוצת הבית לשחקני הקבוצה האורחת וזאת בנוסף לחדרי שירותים ומקלחות חדשים שהותקנו עבור השחקנים.

כל עבודות השיפוץ, שבוצעו ע"י מספר חברות ובהן: חברת ״פיקסאפ״ שביצעה את עבודות שיפוץ חדרי ההלבשה, חברת ״בידיים טובות״ שביצעה את עבודות החשמל בחדרי ההלבשה ובתאורה ההיקפית של המגרש, מתי צדוק שביצע את עבודות הסדרת הטריבונות וערן הגנן שביצע את הסדרת משטח הדשא ומערכות ההשקיה במגרש, זכו לפיקוח וליווי של מחלקת חזות העיר שבראשה עומד אריה וגנר שהסתייע בשי מצא ממחלקת רישוי עסקים לצורך הסדרת כל האישורים הנדרשים להפעלת האצטדיון ובאיציק לרט הוותיק, שהיסודות של מגרש הכדורגל בטירת כרמל רשומים על שמו. אריה וגנר: "כל עבודות השיפוץ באצטדיון הכדורגל בוצעו על פי הנחיות של ממוני הבטיחות במשרד התמ״ת וההתאחדות לכדורגל וזאת כדי להתאים את האצטדיון לדרישות המחייבות של הגופים הרגולטורים בענף. ראוי לציין כי ראש העיר אריה טל וסגנו מוריס אסייג, לקחו את הפרויקט הזה בסדר עדיפות גבוהה תוך מתן רוח גבית ותוך העמדת כל המשאבים שנדרשו כדי לסיים את עבודות שיפוץ האצטדיון העירוני בטירת כרמל".


האצטדיון העירוני המשופץ, ישרת את כל קבוצות הכדורגל המייצגות של העיר טירת כרמל ובתוכן קבוצות הילדים מהאקדמיה לכדורגל בעיר, קבוצות הנערים והנוער של אגודת הפועל טירת כרמל וכמובן קבוצת הבוגרים של האגודה שזה יהיה עבורה ועבור דור העתיד מגרש הבית. ואגב...היה גם משחק כדורגל ביום שישי שבו ניצחה הפועל טירת כרמל את בית"ר כפר כנא 15:0.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?