נשות טירת כרמל חגגו את יום האישה הבינלאומי 2017 באירוע מרשים שנערך בספרייה העירונית. מאת: אלי אבוחצרה

 באירוע חגיגי ומושקע שנערך בספרייה העירונית ביום שלישי (07/03), חגגו כ-250 נשים מטירת כרמל את יום האישה הבינלאומי לשנת 2017. ראש העיר אריה טל ומנהלת לשכתו שמשמשת גם כיועצת ראש העיר לנושא מעמד האישה, אירמה אלואשווילי, כיבדו בנוכחותם את האירוע החגיגי, שנחגג השנה בסימן הספר 'אוהל אדום' שכתבה הסופרת אניטה דיאמנט. 'האוהל האדום' בספרה של הסופרת אניטה דיאמנט, הוא מעון שבו נשים שוהות בתקופת נידה ולידה ולגברים אין דריסת רגל בו. האוהל האדום, מהווה מקום מפגש לנשים, קנאות, אהבות ומקום בו יוצאים לאוויר העולם ילדים וסודות כמוסים. האוהל הדום הוא גםמקדש ליסודות החוכמה  הנשית של אמהות  האומה –שרה רבקה לאה, רחל, זלפה ובלהה. בנוסף, נהנו הנשים מסדנה של ריקודי בטן שנערכה באוהל האדום והלהיבה רבות מהן שגילו בקיאות רבה במיומנות ריקודי הבטן.
אירמה אלואשווילי, מנהלת לשכת ראש העיר והיועצת שלו בנושא מעמד האישה. צילום: יח"צ
את האירוע החגיגי לכבוד יום האישה 2017, הפיקה בפעם השביעית בהצלחה רבה ליאור אביבי, מנהלת הספרייה העירונית בטירת כרמל, שעשתה זאת בשיתוף עם חברות הצוות הנפלא של הספרייה ובהן: עליזה מנשה, פאני מאיה, מזליקה רימה, הדס שמעון ויפה דניאלי ממחלקת הדוברות של עיריית טירת כרמל. את הקונספט והאווירה באירוע, עיצבו פאני זגורי ומאיה באבא שסיימו לפני כשבועיים קורס  להפקת אירועי תרבות  בספרייה הציבורית בהצלחה רבה. בנוסף, אירמה אלואשווילי, מנהלת לשכת ראש העיר והיועצת שלו למעמד האישה, רתמה את אורית כהן,עובדת וותיקה בחברת סופר-פארם שגייסה את החברה והעמידה לרשות הנשים שהגיעו לאירוע דוכני מכירה של מוצרי קוסמטיקה בהנחות משמעותיות וגם חילקה שי צנוע לנשים מטעם החברה.
ראש העיר אריה טל, נואם בפני הנשים. צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, שתרם ועזר להצלחת האירוע החשוב, ברך את הנשים והביע את הערכתו ליכולות שלהן בכל תחומי העשייה והבטיח להמשיך ולדאוג לקדם את נושא העצמתן של הנשים בטירת כרמל. בהמשך הדברים, התנצל ראש העיר על העדרה של אשתו בתיה וסקר בפני נשות העיר את העשייה הרחבה שלה בתחום החינוך והשירות הציבורי וגם הודה לה על התמיכה והעזרה שהיא העניקה לו במהלך כל חייו המקצועיים והציבוריים.
נשות טירת כרמל חוגגות את יום האישה. צילום: יח"צ
אירמה אלואשווילי, מנהלת לשכת ראש העיר והיועצת שלו למעמד האישה, הודתה בדברי הברכה שלה לכל מי שטרח ועמל להצלחת הערב הנפלא שבו חגגו נשות טירת כרמל את יום האישה הבינלאומי ובהם למנהלת הספרייה העירונית בטירת כרמל, ליאור אביבי, ולצוות הנפלא שלה. בהמשך הדברים, העלתה מנהלת לשכת ראש העיר על נס את הצלחתן של הנשים בכלל ונשות טירת כרמל בפרט בתחום העבודה והכלכלה, הצלחה שהפכה אותן לכוח משמעותי בחברה הישראלית ובכלל..."הוכחנו לכולם שאנחנו מסוגלות להיות משכילות ומנהלות שמובילות ומנהיגות וזאת למרות ובמקביל לתפקיד החשוב שלנו כאימהות וכעמוד השדרה המרכזי של המשפחה". בסוף דבריה, הודתה אירמה אלואשווילי לראש העיר אריה טל על התמיכה והמשאבים שהוא מעניק לטובת קידומן החברתי והמקצועי של הנשים בטירת כרמל ואיחלה לנשות העיר יום אישה שמח ומבורך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?