החלה ההרשמה למחזור הרביעי של לימודי תואר ראשון במתנ"ס המקומי. מאת: אלי אבוחצרה

המחזור הרביעי של לימודי תואר ראשון שמקיים המתנ"ס בטירת כרמל בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה יוצא בקרוב לדרך וההרשמה למועד אוקטובר 2017 נמצאת בימים אלה בעיצומה.
צילום: יח"צ
הלימודים לתואר ראשון במתנ"ס הקטן של טירת כרמל, החלו כחלום אישי של חברת מועצת העיר, הינדה פרידלמן, שרתמה לטובת העניין את בכירי אוניברסיטת חיפה שנענו ברצון. השילוב בין גורמים אקדמיים בכירים באוניברסיטת חיפה לבכירים בעיריית טירת כרמל ובראשם ראש העיר אריה טל, הוליד את פרויקט לימודי התואר שמעניק לתושבי טירת כרמל שפספסו את הרכבת הראשונה ללימודים גבוהים, הזדמנות בלתי חוזרת להשתלב בעולמם של האקדמאים במדינת ישראל.
חיה מלאך, רכזת ההשכלה במתנ"ס המקומי. צילום: יח"צ
באוקטובר 2017, ייפתח כאמור המחזור הרביעי של הלומדים לתואר ראשון במתנ"ס המקומי. "אנחנו גאים לספר שהסטודנטים שלמדו במחזור הראשון של הפרויקט, סיימו כבר את לימודיהם ומצפים בימים אלה לטקס המרגש באוניברסיטה חיפה שבו הם יקבלו את תעודות הסיום" מספרת חיה מלאך, רכזת ההשכלה במתנ"ס ומוסיפה: "הסטודנטים מהמחזורים השני והשלישי נמצאים בימים אלה בעיצומם של הלימודים שיגשימו להם את החלום ויקדמו אותם מבחינה חברתית ותעסוקתית".


הלימודים לתואר ראשון במתנ"ס המקומי, פתוחים לבני שלושים פלוס ובימים האלה כאמור נפתחה ההרשמה למחזור הרביעי שיתחיל את לימודיו באוקטובר הקרוב. ההרשמה תתבצע במזכירות המתנ"ס וייעוץ והסבר על הלימודים, ניתן לקבל מרכזת ההשכלה חיה מלאך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?