הפנינג מכירות חגיגי וססגוני נערך לתושבי טירת כרמל ביום המעשים הטובים. מאת: אלי אבוחצרה

 תושבים רבים מטירת כרמל והסביבה, הגיעו עם ילדיהם בשעות אחר הצהריים של יום שלישי (28/03) לפארק 'נחל גלים' בעיר, כדי להשתתף בהפנינג המכירות הענק שנערך במקום שפעל ברובו בשיטת שוק של 'תן וקח'. במהלך ההפנינג הססגוני, שחתם את יום המעשים הטובים בטירת כרמל, תרמו התושבים אביזרים ופריטים שאין להם צורך בהם עוד ובמקומם, קיבלו התושבים פריטים אחרים שתושבים אחרים תרמו ליריד. בנוסף, נמכרו ביריד במחירים סמליים גם פריטי לבוש, הנעלה ואביזרי בית חדשים.
צילום: יח"צ
את ההפנינג העשיר והססגוני, יזמה והפיקה שושי לאו, מהמחלקה לשירותים חברתיים בשיתוף עם אתי כהן, מנהלת עמותת 'מכל הלב' ומרכז 'לי-לך'. השתיים, בסיוען של קבוצת מתנדבות במרכז לי-לך, הקימו דוכנים צבעוניים ועשירים במוצרים כמו צעצועים, ספרים, נעליים ובגדים שנתרמו ע"י בעלי עסקים בטירת כרמל ובהם: 'הלבשת מני', 'נעלי נהרדעה' ו'נעלי אוולין'.

במהלך הפנינג המכירות, המתנדבות המקסימות של מרכז "לי-לך" הפעילו את המכירה בדוכנים כשלצידן המתנדב הוותיק מר אברהם זנה. בזמן ההפנינג, נשמעה ברקע מוזיקה עכשווית שתרמה לאווירה החגיגית והשמחה. בנוסף, הילדים וההורים נהנו מדוכני אוכל שכללו לחמנייה עם נקניקיה ושתייה ולקינוח הם קיבלו פופקורן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?