שני ערבים ישראלים נתפסו הלילה כשהם מתאמנים ביער בירי מנשק חם. מופלים לרעה עאלק...מאת:אלי אבוחצרה.

ערביי ישראל האזרחים ממשיכים לשנוא את השלטון היהודי בארץ ישראל בכל נפשם וגם להחזיק בארסנל הגדול ביותר שקיים במדינת ישראל מחוץ לצה"ל של אמצעי לחימה קטלניים מכל הסוגים, ובכל זאת, מותו של צעיר ערבי שנהרג במהלך הפגנת שנאה של מאות ערבים בכפר קאסם, שניסו באמצעות סלעים ובקבוקי תבערה לשרוף את נקודת המשטרה המקומית ולבצע לינץ' בשוטרי התחנה, זכה לחמישה אייטמים אוהדים ומרכזיים בתקשורת הישראלית הארצית שבהם המנהיגות הארצית והמקומית של הציבור הערבי במדינת ישראל לא הפסיקה ליילל על הפלייתו של הציבור הערבי לעומת הציבור היהודי, ומצד שני, צעיר מטירת כרמל, הזוי ומסוכסך בעיקר עם עצמו, שנורה לפני כחודש ע"י אותה המשטרה רק בגלל שעמד לבדו עם סכין מול שני שוטרים חמושים, זכה בקושי לכמה שורות בעמודים הפנימיים של אתרי האינטרנט וגם שם זה היה כדי לדווח על השוטרים שנפצעו ולא על הצעיר שמת מוות מיותר...אז איזה דם מופלה לרעה במדינה הזאת? מופלים לרעה עאלק....בדיחה.
צילום: אילוסטרציה
דיווח על ירי שנשמע מיער שממוקם סמוך לעיר הערבית אום-אל-פאחם, הקפיץ כוחות גדולים של משטרת ישראל ומשמר הגבול לאזור שממנו בקעו קולות ירי.
הנשק שנמצא בזירת הירי. צילום: דוברות מחוז חוף.
במהלך הסריקות של הלוחמים לאיתור מקור הירי ביער, זוהו שני צעירים כשהם מנסים לברוח מהמקום. הלוחמים ביצעו נוהל מעצר חשוד וביקשו משני החשודים לעצור ולהרים ידיים. החשודים נשמעו להוראות הלוחמים ונעצרו מיד ובחיפוש שנעשה בסמוך להם, נמצא רוב מסוג 'קרל גוסטב' ומספר קליעים ותרמילים בקוטר 9 מילימטר.


שני החשודים, ערבים ישראלים בשנות העשרים לחייהם מהכפר מושיירפה, נעצרו בחשד שירו מנשק חם במטרה לעשות ניסוי כלים שתכליתו לא ידועה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?