צעיר מטירת כרמל איים הערב לקפוץ מחלון ביתו בקומה הרביעית ולהתאבד. גורמי רפואה נפשית הוזעקו לזירה בשעה זו. מאת: אלי אבוחצרה

בדרמה מורטת עצבים שנמשכה מספר שעות, איים הערב גבר בשנות הארבעים לחייו שמתגורר באחד הרחובות הדרומיים בטירת כרמל. לקפוץ מחלון הקומה הרביעית אם דרישתו המיידית לראות את אימו, לא תמולא באופן מיידי.
צילום: אלי אבוחצרה
כוחות גדולים של משטרת טירת כרמל הוזעקו למקום ובמקביל הוזעקו גם ניידת מד"א ולוחמי אש. מפרטים ראשונים עולה כי מדובר בתושב טירת כרמל שהתגורר עם אשתו ושלושת ילדיו בארה"ב שנים רבות. לאחרונה, הגבר התגרש וחזר בגפו להתגורר עם אימו בטירת כרמל.

בשיאה של הדרמה האנושית המבלבלת, עלה הגבר על אדן החלון והחל לקלל את השוטרים שהקיפו את הבית ודרש מהם ומצוות המשא ומתן שדיבר איתו לעזוב את המקום תוך שהוא מקלל אותם. דקות לאחר הדרישה של המאיים להתאבד, התרחש בזירה דבר מדהים שכמוהו אני לפחות לא ראיתי. כל השוטרים שהיו בזירה וזה כולל את הקצינים, נהגו באחריות גדולה ופשטו את המדים המזהים שלהם והזיזו את ניידות המשטרה והכול כדי לא להרגיז את המאיים להתאבד.

מעבר לאקט המתחשב שנועד לשמור על חיי הגבר שאיים להתאבד, ההתנהלות של השוטרים והקצינים באירוע, הייתה מביכה בלשון המעטה ובלתי מקצועית בעליל וזאת בשל חוסר השליטה שהם הפגינו באירוע שבלט בעיקר נוכח האימפוטנטיות שהם הקרינו בחוסר היכולת שלהם להכריע מה לעשות ואיך לעשות כדי לסיים מהר את האירוע.

גם זירת האירוע נוהלה ברשלנות וחוסר מקצועיות וזאת לנוכח הקהל הרב שנכח במקום ושימש כחומר תבערה עבור הגבר שניסה להתאבד וגם העובדה שהשוטרים לא הצליחו להשאיר נתיב פתוח אחד בתוך ים מכוניות הסקרנים שהגיעו למקום, למקרה שהבחור יממש את איומו ויהיה צורך לפנותו...בשעה זו המשטרה הצליחה להרגיע את הבחור וברגע זה חוברים אליו גורמי רפואה נפשית.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...