מופע 'סיום זוהר' ל-72 השורדים והשורדות במחזור ס"ז של ביה"ס היסודי דגניה. מאת: אלי אבוחצרה

מאות אורחים ובתוכם הורים גאים, צוותים חינוכיים, בכירים במערכת החינוך העירונית ואישי ציבור ובראשם סגן ראש העיר מוריס בנימין, השתתפו אמש (שני) בשמחתם של שבעים ושניים הבוגרים במחזור ס"ז של ביה"ס היסודי 'דגניה' בטירת כרמל, שמסיימים בימים אלה את פרק לימודיהם ביסודי ובשנה הבאה עולים לבית ספר תיכון.
צילום יח"צ
טקס הסיום של מחזור ס"ז, נפתח במילות תודה וחלוקת זרי פרחים לצוותים החינוכיים שליוו את הבוגרים והבוגרות בלימודיהם בשש השנים האחרונות. יונה בן עמרם, מנהלת ביה"ס 'דגניה', ברכה את התלמידים וההורים על סיום פרק ראשון של הלימודים וציינה כי אהבתם הכנה של התלמידים והתלמידות, מהווה את השכר האמיתי של כלל הצוותים החינוכיים והיא בתוכם. בהמשך הדברים, אחלה המנהלת יונה בן עמרם הצלחה לתלמידים בהמשך הדרך הלימודית והחברתית הארוכה שמחכה להם בשנים הבאות. לאחר מכן, הוזמנו הבוגרים והבוגרות אל במת הנשיאות ושם העניקו להם הצוותים החינוכיים חיבוק אוהב ותעודות גמר.

לאחר הטקס הרשמי, החל מופע הסיום של בוגרי מחזור ס"ז שהנושא שלו היה 'הישרדות איי דגניה'. המופע המרתק, שהיה מבוסס כולו על סגנון משחק הריאליטי הטלוויזיוני המוצלח 'הישרדות', החל עם מצגת שבה הופיעו תמונות הבוגרים עם שמם והשיוך השבטי שלהם מתחת(...הכיתות חולקו לשלושה שבטים), שזכתה למחיאות כפיים סוערות של האורחים הרבים.
צילום: יח"צ
לאחר הצגת השמות, סיפרו הבוגרים והבוגרות באמצעות קטעי משחק, ריקוד ושירה איכותיים את סיפור החוויות שלהם בזמן הלימודים בביה"ס דרך העיניים של מי שצריכים לשרוד על אי בודד, על כל המשתמע מכך. הבוגרים והבוגרות, הפגינו לאורך כל המופע יכולת מקצועית גבוהה מאוד וזכו למחיאות כפיים סוערות עבור קול קטע שהם הציגו. בהצלחה בהמשך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?