מסע מרתק בזמן במופע הסיום 'מאז ועד היום' של בוגרי מחזור ס"ז בביה"ס יגאל אלון. מאת: אלי אבוחצרה

מאות אורחים ובהם הורים, צוותים חינוכיים, ראשי מערכת החינוך בטירת כרמל ואישי ציבור ובראשם ראש העיר אריה טל, הגיעו בערב יום רביעי (28/06) לאולם 'אשכול פיס' כדי להשתתף בטקס הסיום של שישים ושישה הבוגרים במחזור ס"ז של ביה"ס היסודי 'יגאל אלון' בטירת כרמל.
צילום: יח"צ
הטקס, שאותו הנחתה המחנכת הוותיקה חנה גרינברג, נפתח בדברי ברכה של המנהלת המוערכת של ביה"ס יגאל אלון, אורנה עגיב, שבהם היא אחלה לבוגרים הצלחה בהמשך דרכם בחטיבת הביניים והביעה את תקוותה כי הם ישכילו לקחת את מגוון היכולות הלימודיות והערכיות שהעניק להם הצוות החינוכי של ביה"ס במשך השנים ללימודים בתיכון ולחיים בכלל...בהמשך הדברים, הודתה המנהלת עגיב לצוותים החינוכיים של ביה"ס, לעובדי מחלקת החינוך בעירייה ולהורי התלמידים על העבודה הקשה שהם משקיעים למען הצלחתם של ילדי טירת כרמל ותודה מיוחדת אמרה המנהלת אורנה עגיב לראש העיר אריה טל על ההשקעה רבת השנים במערכת החינוך בעיר.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, איחל לבוגרים והבוגרות הצלחה בחטיבת הביניים בשנה הבאה וציין כי השינויים לטובה במערכת החינוך של טירת כרמל, מורגשים ונראים בכל פינה של המערכת החשובה הזאת ועל כך יש להודות לצוותים החינוכיים של בתי הספר וביניהם המנהלת אורנה עגיב, שהביאה את ביה"ס 'יגאל אלון' להישגים מרשימים בכל התחומים, ולצוותים החינוכיים בעירייה שאותם מוביל מנהל המחלקה לחינוך, שלומי דהן. בנוסף, ציין ראש העיר את התרומה האדירה של הורי התלמידים להצלחה הזאת. לאחר דברי הברכה של ראש העיר אריה טל, הוזמנו הבוגרים והבוגרות לשולחן הנשיאות ושם הם קיבלו את תעודות הגמר שלהם מראש העיר אריה טל ומהצוותים החינוכיים של ביה"ס לקול מחיאות הכפיים של ההורים הגאים והאורחים. 
צילום: יח"צ
לאחר הברכות, החל מופע הסיום המרתק של 66 הבוגרים והבוגרות של מחזור ס"ז (סובב זמן) בביה"ס היסודי 'יגאל אלון', שהנושא שלו היה 'מאז ועד היום'. המופע, נפתח בסרטון ברכה מפתיע של הזמר 'סטטיק' מהצמד הפופולרי 'סטטיק ובן אל' שאיחל לבוגרים והבוגרות של מחזור ס"ז הצלחה בתיכון.
צילום: יח"צ
בהמשך, לקחו הבוגרים והבוגרות את מאות האורחים למסע מרתק בזמן, שדרכו הם סיפרו את סיפורה של טירת כרמל מאז היווסדה ועד הימים האלה. במהלך המופע, סופר סיפורם של העולים החדשים בשנות החמישים, השישים, השבעים והשמונים, על כל קשיי הקליטה שהם עברו. הסיפור סופר דרך קטעי משחק מרגשים שתובלו בהמון הומור עצמי שכלל שירה וריקודים אתניים שמקורם בעליית יהדות המזרח...


הבוגרים והבוגרות של מחזור ס"ז, הפגינו כישרון רב במהלך המופע והעניקו לקהל שלא הפסיק למחוא כפיים קטעי שירה, ריקוד ומשחק משובחים ומקצועיים שניכר כי הושקעה עבודה רבה בהפקה שלהם. חופשה נעימה ובהצלחה לתלמידים ולצוות החינוכי בהמשך הדרך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?