תחרות ציור נושאת פרסים על שמו של המורה גבריאל לניאדו ז"ל נערכה בביה"ס יגאל אלון. מאת: אלי אבוחצרה

תחרות הציור על שמו של מורה הציור גבריאל לניאדו ז"ל, שלימד דורות של תלמידים מטירת כרמל את סודות המכחול והעיפרון, מתקיימת בטירת כרמל כבר אחת עשרה שנים ברציפות וההשתתפות בה מעניקה לתלמידים רבים מטירת כרמל הזדמנות להוכיח את כישוריהם באמנות הציור.
 
צילום: יח"צ
השנה, הצוות החינוכי של ביה"ס 'יגאל אלון' בשיתוף עם חבר מועצת העיר רוני לניאדו, המשיכו את המסורת וקיימו את התחרות המסורתית שלקחו בה חלק כ-170 מתלמידי השכבות א' ועד ו' שלומדים בטירת כרמל. בסוף התחרות, שהייתה השנה בנושא 50 שנה לאחוד ירושלים, עלו שלושים ושישה ציורים לשלב הגמר שמהם נבחרו שישה זוכים.

המורה לציור גבריאל לניאדו ז"ל, עלה לישראל בראשית שנות החמישים ושימש במשך שנים רבות כמורה ומחנך של רבים מתלמידי טירת כרמל באותם זמנים. הוא היה ידוע בצניעותו ובנועם הליכותיו. אהבתו הרבה לילדי העיר השתקפה בהישגים שזכו להם תלמידיו בתחרויות ציור שהשתתפו בהן בטירת כרמל ובמחוז חיפה.

השבוע, במעמד  בני משפחתו של המורה גבריאל לניאדו ז"ל, נערך טקס שבו חולקו תעודות ופרסים לזוכים בתחרות הציור ע"ש המורה גבריאל לניאדו ז"ל. בטקס המרגש, השתתפו גם תלמידים, הורים וצוותים חינוכיים של ביה"ס 'יגאל אלון'. ואלה הם הזוכים בתחרות הציור ע"ש גבריאל לניאדו ז"ל לשנת תשע"ז: במקום הראשון לכיתות א' זכתה מטביי ורניגורה. במקום הראשון לכיתות ב' זכתה אסיה ורניגורה. במקום הראשון לכיתות ג'  אושר לוי. במקום הראשון לכיתות ד' זכה אביאל חיימוביץ. במקום הראשון לכיתות ה' זכתה נועה זברו ובמקום הראשון לכיתות ו' זכתה התלמידה טלי עובדיה. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

יזכור ישראל ויתברך בזרעו ויאבל על זיו העלומים וחמדת הגבורה...