בטקס חגיגי ציינה לשכת הרווחה בטירת כרמל שנתיים לפעילות התכנית 'נושמים לרווחה' בעיר. מאת: אלי אבוחצרה

בטקס חגיגי שנערך ביום חמישי (15/06) במרכז מע"ש חותם, ציינה המחלקה לשירותים חברתיים בטירת כרמל, שנתיים לפעילותה של התכנית 'נושמים לרווחה' בעיר. במהלך הטקס, שנערך בהשתתפותה של מנהלת הלשכה, איתנה שר-שלום, נאמרו ברכות ותודות וחולקו תעודות הוקרה למשפחות שסיימו שנתיים של תהליך. בנוסף, חולקו תעודות הוקרה גם לשותפים לדרך של התכנית.
צילום: יח"צ
התכנית 'נושמים לרווחה', שהתחילה בטירת כרמל כאמור לפני כשנתיים, היא תכנית הדגל של המשרד לשירותים חברתיים שבה ניתן מענה הוליסטי למשפחות הנמצאות בקשיים כלכליים שחלק ממנו נעשה באמצעות ליווי צמוד של מלווה משפחות וסל מענים גמיש העומד לרשות כל משפחה המשתתפת בה.


בדברים שנשאה בפני באי הטקס מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, איתנה שר שלום, היא ברכה את המשתתפים ואת מסיימי הפעילות בתכנית והוסיפה: "התכנית 'נושמים לרווחה' מחוללת שינוי בקרב משתתפיה ובמהלכה אנחנו עדים לתהליכים חיוביים שעוברים המשתתפים. המשרד לשירותים חברתיים קידם תכנית חשובה ואני שמחה שאנו כאן בטירת כרמל מצליחים ליישם אותה הלכה למעשה". בהמשך דבריה, ציינה מנהלת המחלקה את שיתופי הפעולה שנרקמו בין היתר עם ארגון פעמונים, מכון קינן שפי, אגף הסיוע המשפטי, ולשכת הוצל"פ.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?