חגיגה ענקית של מוזיקה וריקודים הייתה היום במסיבת סיום הלימודים של בוגרי מחזור מ"ה בביה"ס שיפמן. מאת: אלי אבוחצרה

מאות תלמידים והורים גאים, השתתפו היום במסיבה המסורתית שעורך מדי שנה הצוות החינוכי של החטיבה העליונה בביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, שבה חוגגים הבוגרים של ביה"ס באותה שנת לימודים, את היום הרשמי לסיומם.
צילום: יח"צ
המסיבה השנה,שהייתה ססגונית ומושקעת, נערכה לכבודם של 135 הבוגרים במחזור מ"ה של ביה"ס 'שיפמן' שהתחילו את חגיגות סיום הלימודים כבר אתמול בערב, בסיבוב 'הרונדו' המסורתי ברחובות טירת כרמל.
צילום: יח"צ
הבוקר, הגיעו כל הבוגרים ביחד ועם מצב רוח ענק לרחבה המרכזית של ביה"ס ושם חיכו להם מאות תלמידי השכבות הנמוכות שקיבלו את הבוגרים הצוהלים במחיאות כפיים סוערות ובמבטים של קנאה והערצה מוסתרת.
צילום: יח"צ
לאחר זמן קצר, עלו חברי להקת 'הדבורים' לבמה המרכזית ושם הם נתנו מופע שירה שהקפיץ את הבוגרים והאורחים במשך שעה ארוכה. בכל אותו הזמן, התרוצצו ההורים הגאים של הבוגרים עם הטלפונים הניידים בין החוגגים תוך שהם מתעדים כל שנייה ברגעים ההיסטוריים של הבן/בת שלהם.
צילום: יח"צ
במהלך כל המסיבה, הצוותים החינוכיים של ביה"ס שיפמן, בראשותם של המנהלת אירית זליג וסגנה אלי פדידה, התרוצצו בין הבוגרים הצוהלים תוך שהם מקפידים שכולם ישמרו על רמה נאותה של התנהגות וזאת מבלי לפגוע בשמחת החוגגים. יישר כוח ולהתראות בשנה הבאה במסיבה של בוגרי מחזור מ"ו.
צילום: יח"צ

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?