ראש העיר אריה טל השתתף בטקס הענקת תעודות לתלמידים מביה"ס שיפמן שהצטיינו בשנת הלימודים תשע"ז. מאת: אלי אבוחצרה

ראש העיר אריה טל לתלמידים המצטיינים: "אתם השגרירים הטובים ביותר שהעיר טירת כרמל יכלה לבקש לעצמה".
צילום: יח"צ
מאות הורים, תלמידים, צוותים חינוכיים ואישי ציבור ובתוכם ראש העיר, אריה טל ויו"ר החברה למוסדות חינוך יוסי גלסברג, השתתפו ביום רביעי (14/06) בטקס הענקת תעודות לתלמידים שהצטיינו בשנת הלימודים תשע"ז בביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל.
צילום: יח"צ
במהלך הטקס, שנערך בחצר המרכזית של ביה"ס בהנחייתו של המחנך הוותיק אלי פדידה, זכו התלמידים המצטיינים והצוותים החינוכיים שמלווים אותם למחמאות ושבחים מראש העיר אריה טל. "אתם השגרירים הטובים ביותר שהעיר טירת כרמל יכלה לבקש לעצמה ובכם גם טמון ההון האנושי שמהווה את המשאב היקר ביותר של מדינת ישראל" אמר אריה טל בדברי הברכה שלו לתלמידים המצטיינים והוסיף: "להצלחה שלכם קדמה השקעה אדירה של המערכת העירונית והחינוכית של טירת כרמל ובכל זאת, לולא הנחישות שלכם ושל ההורים שלכם, לא היינו זוכים להגיע לרגע הזה" סיכם ראש העיר את דבריו לקול מחיאות כפיים סוערות של התלמידים וההורים.
צילום: יח"צ
אירית זליג, המנהלת המוערכת של ביה"ס 'שיפמן', הודתה בדברי הברכה שלה לראש העיר אריה טל, לצוותים החינוכיים ולהורי התלמידים על ההשקעה רבת השנים בתלמידים ואיחלה לתלמידים המצטיינים שימשיכו להיות ראשונים ומובילים בכל תחום שבו יגעו.
צילום: יח"צ
לאחר הברכות, ראש העיר אריה טל ויו"ר החברה למוסדות חינוך, יוסי גלסברג, ביחד עם ראשי הצוותים החינוכיים של ביה"ס, חילקו את התעודות לתלמידים המצטיינים של שנת תשע"ז, שהוזמנו לשולחן הנשיאות לקול מחיאות הכפיים של החברים וההורים הגאים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?