האמן גולן אזולאי ריגש את ליבם של מאות מתושבי טירת כרמל במופע ירושלים שבלב. מאת: אלי אבוחצרה

לכבוד יובל שנים לאיחודה של ירושלים, התכנסו מאות מתושבי טירת כרמל בערב יום שני (05/06) באולם אשכול פיס המקומי, כדי לחזות במופע 'ירושלים שבל' של הזמר והשחקן גולן אזולאי, שמספר באמצעות קטעי שירה מרגשים וקטעי משחק הומוריסטיים את סיפורה הקסום של העיר ירושלים, בירת ישראל.
צילום: יח"צ
במהלך המופע, שאורגן והופק ע"י עיריית טירת כרמל בשיתוף עם המתנ"ס המקומי ומשרד החינוך, הצליח האמן המוכשר גולן אזולאי, בעזרת הסטנדאפיסט אליעזר שמעון והנגנים מאיר שחר ועידן מנדלסון, לרתק ולרגש את מאות הצופים שלא הפסיקו למחוא כפיים לאורך כך המופע.

הקסם של המופע הייחודי, התחיל בנעימות ספרדיות ישנות שנוגנו בשילוב עם מילים שכתבו לפני מאות שנים גדולי המשוררים של מדינות המגרב על הכמיהה לירושלים, שגרמו לרבים מהקהל להשתתף בשירה ולהתרגש עד דמעות.


בנוסף, בין השירים וקטעי המוזיקה, שולבו קטעי משחק של החבורה המוכשרת שסיפרו על ירושלים דרך עיניהם של היהודים שעלו אליה מכל קצוות תבל ואלה  הוסיפו מימד היסטורי שלא יסולא בפז להופעה המשובחת. ואם לא די בכל אלה, בפרק הנעילה של המופע, העניק האמן גולן אזולאי ביצוע מושלם לשיר ירושלים של זהב, שגרם לקהל לעמוד על רגליו ולמחוא כפיים זמן רב אחרי שהאמן וצוותו סיימו את ההופעה.   

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?