יום קהילה משטרה בטירת כרמל. מאת:אלי אבוחצרה

רבים מתושבי העיר טירת כרמל ובהם ילדים ובני נוער, הגיעו ביום שלישי (27/07) לרחבת המתנ"ס המקומי, כדי ליהנות מיום ה-'קהילה משטרה' המסורתי שמופק ע"י משטרת טירת כרמל בשיתוף עם מחלקת הביטחון של עיריית טירת כרמל  
צילום: יח"צ
במהלך ה-'יום קהילה משטרה', הציגה משטרת ישראל בפני תושבי העיר את מגוון יחידות המשטרה שעליהן מושתת עבודתה החשובה. במהלך הפעילות, נהנה הקהל ממצגת של יחידת החבלה של משטרת ישראל שנעזרה ברובוט שנבנה במיוחד כדי לנטרל פצצות. בנוסף, יחידת הכלבנים של משטרת ישראל הדגימה בפני הקהל את היכולות של כלבי היחידה לאתר סמים מוסתרים ולאחר מכן, עלתה יחידת הפרשים של המשטרה והדגימה את הנחישות והמשמעת שהסוסים ביחידה מפגינים בעת פיזור הפגנות והפרות סדר.
צילום: יח"צ
בהמשך, הוצגו לתושבי העיר גם כוחות הצלה וביטחון אחרים שמשרתים את תושבי טירת כרמל ובהם כוחות מד"א ולוחמי האש שהדגימו כיצד הם משחררים בעזרת ציוד מיוחד פצוע מתאונת דרכים שנלכד ברכב וגם כיבוי מהיר של רכב בוער.
צילום: יח"צ
יום ה-'קהילה משטרה' בטירת כרמל, הפך למסורת רבת שנים שנועדה לקרב בין תושבי העיר לגורמי האכיפה וההצלה שעובדים בתחומי טירת כרמל. בין התצוגות השונות, קיבלו התושבים ובני הנוער הסברים על חשיבות ההתנדבות והתרומה למען הקהילה מנציגים של המשמר האזרחי וסיירת הורים שפועלת בטירת כרמל.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?