ראש העיר אריה טל העניק את גביע אליפות שוטוקאן ריו ישראל 2017 שנערכה בטירת כרמל לזוכה ירדן מקייטן בן העיר. מאת: אלי אבוחצרה

טירת כרמל ומחלקת הספורט של המתנ"ס המקומי בניצוחו של רכז הספורט העירוני, אליקו קורקוס, אירחה השנה את האליפות השנתית 'שוטוקאן ריו ישראל' לשנת 2017 לילדים, בני נוער ובוגרים.
צילום: יח"צ
במהלך האליפות, שנערכה בשבוע שעבר באולם הספורט 'אשכול פיס' בטירת-כרמל, התחרו החניכים במקצים של קאטה, איפון קומיטה וקאטה קבוצתית. במהלך התחרות, שאופיינה ברמה גבוהה של סדר ומשמעת, חניכיו של המאמן מישל ביטון, שמאמן את קבוצת הקראטה של מתנ"ס טירת כרמל, הציגו רוח לחימה ומקצועיות במהלך הביצועים המרהיבים והמדויקים של התרגילים וגם הפגינו נחישות ושליטה עצמית ברמה גבוהה.
צילום: יח"צ
בסוף התחרויות, הוכרז ירדן מקייטן, חניך בחוג לקרטה של המתנ"ס בטירת כרמל כזוכה במקום הראשון בתחרות. בטקס הסיום של האליפות, שנכחו בו ראש העיר אריה טל ביחד עם הצוותים החינוכיים של המתנ"ס המקומי ובראשם יו"ר ההנהלה רחל חלביה, העניק ראש העיר את גביע האליפות לזוכה המאושר, ירדן מקייטן מטירת כרמל, וגם חילק גביעים לזוכים במקומות המשניים.

ככלל...אימוני הקרטה מהווים אמצעי לפיתוח כישורים גופניים וכישורי חיים שכוללים הגנה עצמית, קואורדינציה, חוזק, גמישות, זריזות, יציבה נכונה, וחיזוק הביטחון והדימוי העצמי. הפעילות בקבוצת לימודי הקרטה, מקנה לחניכים מיומנויות חברתיות ומלמדת אותם את ערכי הסובלנות, ההקשבה והכבוד לזולת. הנהלת המתנ"ס בטירת כרמל מבקשת להודות לכל השופטים והעוזרים על העבודה המקצועית שהם הפגינו במהלך התחרות. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?