מופע סיום עשיר וססגוני ל-37 בוגרי מחזור ל"ו של ביה"ס אפרים צמח. מאת: אלי אבוחצרה

מופע סיום עשיר וססגוני ל-37 הבוגרים של מחזור ל"ו בביה"ס היסודי דתי ממלכתי 'אפרים צמח' בטירת כרמל, שמסיימים בימים אלה את פרק לימודיהם ביסודי.
צילום: יח"צ
עשרות אורחים ובהם הורים, צוותים חינוכיים ואישי ציבור ובראשם ראש העיר אריה טל, הגיעו בערב רביעי לאולם המופעים של ביה"ס 'אפרים צמח' כדי לחזות במופע הסיום המיוחד שהכינו עבורם ל"ז הצדיקים והצדיקות של מחזור ל"ו שהנושא בו היה 'ירושלים עבר והווה'. המופע העשיר, סיפר את סיפורה של בירת ישראל, ירושלים בעבר ובהווה באמצעות קטעי משחק, שירה וריקוד שגרמו לרבים מההורים להזיל דמעה בגאווה גדולה.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, ברך את התלמידים וההורים על הרגע המאושר וציין שסיום בית הספר היסודי הוא סיום של עוד פרק בדרך הארוכה שחייב לעשות כל אדם שחי בחברה תרבותית ומתוקנת. בהמשך הדברים, איחל ראש העיר לבוגרים והבוגרות הצלחה בחטיבת הביניים והתיכון והודה לצוותים החינוכיים של ביה"ס ובראשם למנהלת מירה אלמליח, על העבודה הקשה והמאתגרת שהם עושים בכל שנה מחדש.


מירה אלמליח, מנהלת ביה"ס אפרים צמח, הודתה לראש העיר על המילים החמות וברכה את הבוגרים והבוגרות ואחלה להם הצלחה בהמשך דרכם הלימודית והחברתית. בהמשך הדברים, הודתה המנהלת אלמליח לצוותים החינוכיים של ביה"ס והעירייה על הרצון, היכולת וההתמדה שהם הפגינו לאורך שנת הלימודים ותודה מיוחדת הוקדשה להורי התלמידים שהקפידו על שיתוף פעולה פורה עם הצוותים החינוכיים של ביה"ס. חופשה נעימה לכולם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?