מסיבת סיום מהסרטים ל-135 הבוגרים במחזור מ"ה של ביה"ס שיפמן. מאת: אלי אבוחצרה

ריח נעורים והמון שמחת חיים, מילאו את האוויר שנשמו מאות מתושבי טירת כרמל ובהם הורים גאים, צוותים חינוכיים בכירים ואישי ציבור ובראשם ראש העיר אריה טל וסגניו מיכאל כהן ומוריס בנימין, שהגיעו הערב (רביעי) לרחבה המרכזית של ביה"ס תיכון מקיף 'שיפמן' בטירת כרמל, כדי לחגוג את מסיבת הסיום של 135 הבוגרים של מחזור מ"ה.
צילום: יח"צ
האווירה המחשמלת שליוותה את כניסת התלמידים לרחבת המסיבה, הייתה רק אות הפתיחה למופע סיום מרתק ומושקע, שכלל ביצועי שירה איכותיים ששולבו במופעי ריקוד מקצועיים ומרתקים, שלוו במופע אורות ססגוני ועשיר בצבעים מרהיבים ומוזיקה עכשווית, שגרמה לכל הקהל לרקד ולפזז על הכיסאות ובין הכיסאות. בנוסף, חלק מהבוגרים גילו כשרון לא מבוטל באמנות המשחק והקומדיה, וגרמו לפרצי צחוק גדולים כאשר הציגו בפני הקהל מחוויות הלימודים בבית הספר 'שיפמן' לאורך השנים.
צילום: יח"צ
ראש העיר אריה טל, ברך את הבוגרים ואיחל להם הצלחה בהמשך הדרך הארוכה שמחכה להם והביע תקווה כי הם יחזרו ויקימו את ביתם בטירת כרמל כבעלי משפחות. 
צילום :יח"צ
אירית זליג, מנהלת ביה"ס שיפמן, הודתה לראש העיר אריה טל ולצוותים החינוכיים ולהורי התלמידים על התרומה שלהם ועל העבודה הקשה שהם עשו לאורך השנים ואחלה לבוגרים הצלחה בכל אשר יפנו וביקשה מהם ליישם את הכלים שבית הספר העניק להם בנושאים חשובים כמו עזרה לחלשים ועזרה לזולת.
צילום: יח"צ
בסוף הברכות, העניקו ראש העיר אריה טל וראשי הצוותים החינוכיים תעודות לתלמידים המצטיינים של השכבה ושי אישי מטעמו של ראש העיר אריה טל, שכלל ספר שנכתבו בו כל הנאומים ששינו את העולם בפרק זמן כזה או אחר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מראת הפלאים של אמן הציור מאיר דהן החזירה את תושבי טירת כרמל לעידן התמימות. מאת: אלי אבוחצרה

תלמידי שכבה י"ב במגמת כימיה של ביה"ס שיפמן השתתפו בגמר הארצי של תחרות 'יש לי כימיה'. מאת: אלי אבוחצרה

סכסוך או כיפה אדומה לממלא מקום?